Tietoa toimitustavoista


Toimitustapa valitaan verkkokaupan kassalla.

Toimitamme tuotteita Suomeen seuraavilla tavoilla (Ahvenanmaa lopussa):

  • Nouto Matkahuollon automaatista tai noutopisteestä 0€
  • Nouto Postin automaatista tai noutopisteestä 2,95€
  • Postin Express kotiinkuljetus 9,95€
  • Postin kotiinkuljetus 12,95€
  • Matkahuollon jakopaketti 9,95€
  • Matkahuollon kotijakelu 12,95€


Posti


Yleistä toimituksista ja palautuksista

Toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 arkipäivää. Kaikki tilattavissa olevat tuotteet ovat saatavilla heti Hollolan varastossamme ja ne lähtevät matkaan pääsääntöisesti jo tilauspäivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Tilaukset toimitetaan kerralla kaikkineen, mutta toisinaan jokin tuote saattaa päästä loppumaan virheellisen varastosaldon tms. vuoksi. Tällöin hyvitämme tuotteen asiakkaalle.

Lähetystunnus lähetetään asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Kun paketti saapuu valittuun paikalliseen toimipisteeseen, asiakas saa saapumisilmoituksen tekstiviestinä.

Lue tarkemmat toimitusehtomme.

Vaihto on maksuton, kun se tehdään palautusehtojemme mukaisesti. Alkuperäisen tilauksen tuotteet voi vaihtaa lisäkuluitta toiseen kokoon, väriin tai tuotteeseen kerran. Palautus on maksuton, jos pidät yhdenkin tilaamistasi tuotteista.

Lue tarkemmat palautusehtomme.


Tietoa toimitustavoista

Matkahuolto - nouto automaatista / noutopisteestä 0€

Paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään pakettipisteeseen / valittuun automaattiin pääsääntöisesti 2-5 arkivuorokauden kuluessa.

Tällaisia pakettipisteitä ovat mm. Matkahuollot, Matkahuolto-asiamiehet, K-Marketit, R-Kioskit.

Saapumisilmoitus toimitetaan tekstiviestinä. Paketti luovutetaan henkilötodistusta vastaan (passi, ajokortti, poliisin myöntämä henkilökortti). Mikäli paketin noutaa muu kuin merkitty vastaanottaja, tulee noutajalla olla myös valtakirja.

Pakettia säilytetään toimipisteissä 14 vuorokautta / pakettiautomaateissa 7 vuorokautta, jonka jälkeen paketti palautuu lähettäjälle. Noutamattomasta lähetyksestä veloitetaan asiakkaalta 20 euroa edestakaisia toimituskuluja. Veloitus vähennetään maksettavasta hyvityksestä.

Voit seurata paketin kulkua tästä linkistä https://matkahuolto.fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta

Jos maksat tilauksesi Klarna laskulla tai -tilillä, tulee automaatin sijaita enintään 10km etäisyydellä tilausosoitteesta. Muutoin paketti ohjautuu lähimpään toimipisteeseen. Jos haluat toimituksen kauemmas, ilmoita erillinen toimitusosoite tilausta tehdessäsi kohdassa "Toimitus".

Asiakaspalautuksen voi tehdä Matkahuollon toimipisteen kautta valmiiksi tulostetulla osoitekortilla. Muita versioita emme ota vastaan.

Vastaanottamatta jätetyistä / noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€.

Matkahuollon Jakopaketti 9,95 ( Toimitus kotiovellesi, ei sovittua jakeluaikaa )

Paketti toimitetaan asiakkaalle kotiin 8-16 välillä yleensä 2-5 vuorokauden kuluessa. Jakoaikaa ei sovita etukäteen. Paketin kulkua voi seurata osoitteessa https://www.matkahuolto.fi/seu... Lähetys luovutetaan henkilötodistusta vastaan (passi, ajokortti, poliisin myöntämä henkilökortti). Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, lähetys ohjautuu lähimpään toimipisteeseen noudettavaksi.

Pakettia säilytetään toimipisteissä 14 vuorokautta / pakettiautomaateissa 7 vuorokautta, jonka jälkeen paketti palautuu lähettäjälle. Noutamattomasta lähetyksestä veloitetaan asiakkaalta 20 euroa edestakaisia toimituskuluja. Veloitus vähennetään maksettavasta hyvityksestä.

Voit seurata paketin kulkua tästä linkistä https://matkahuolto.fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta

Asiakaspalautuksen voi tehdä Matkahuollon toimipisteessä valmiilla osoitekortilla. Muita versioita emme ota vastaan.

Vastaanottamatta jätetyistä / noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€, toimituskuluja ei hyvitetä. Vaihto on ilmainen ehtojemme mukaisesti tehtynä.

Matkahuollon Kotijakelu 12,95 ( Toimitus kotiovellesi sovitusti )

Paketti kuljetetaan yleensä 2-5 arkivuorokauden kuluessa ja jaetaan vastaanottajalle jakeluajan sopimista seuraavana arkipäivänä. Paketti jaetaan vastaanottajalle ja vastaanottajalle ilmoitetaan saapuvasta paketista tekstiviestillä jakeluajan sopimiseksi.

Lähetys luovutetaan henkilötodistusta vastaan (passi, ajokortti, poliisin myöntämä henkilökortti). Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, lähetys ohjautuu lähimpään toimipisteeseen noudettavaksi.

Pakettia säilytetään toimipisteissä 14 vuorokautta / pakettiautomaateissa 7 vuorokautta, jonka jälkeen paketti palautuu lähettäjälle. Noutamattomasta lähetyksestä veloitetaan asiakkaalta 20 euroa edestakaisia toimituskuluja. Veloitus vähennetään maksettavasta hyvityksestä.

Voit seurata paketin kulkua tästä linkistä https://matkahuolto.fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta

Asiakaspalautuksen voi tehdä Matkahuollon toimipisteessä valmiilla osoitekortilla. Muita versioita emme ota vastaan. 

Vastaanottamatta jätetyistä / noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€, toimituskuluja ei hyvitetä. Vaihto on ilmainen ehtojemme mukaisesti tehtynä.

Nouto Postin Pakettiautomaatista 2,95€

Nouda tilauksesi valitsemastasi automaatista. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa automaatista silloin kun se itselle parhaiten sopii. Lähin automaatti voi olla omassa taloyhtiössäsi.

Posti kuljettaa lähetystä yleensä noin 1-3 arkipäivää.

Voit palauttaa pakettiautomaatista noutamasi paketin 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa Pakettiautomaattiin samalla koodilla, kuin millä olet sen noutanut. Voit myös palauttaa lähetyksen mihin tahansa Postiin. 

Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€. 

Jos maksat tilauksesi Klarna laskulla tai -tilillä, tulee automaatin sijaita enintään 10km etäisyydellä tilausosoitteesta. Muutoin paketti ohjautuu lähimpään toimipisteeseen. Jos haluat toimituksen kauemmas, ilmoita erillinen toimitusosoite tilausta tehdessäsi kohdassa "Toimitus".

Nouto Postista 2,95€

Paketti ohjautuu asiakkaan lähipostiin. Lähetystä kannattaa seurata lähetystunnuksella. Posti ilmoittaa paketin saapumisesta tekstiviestillä. Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.

Posti kuljettaa lähetystä yleensä noin 1-3 arkipäivää.

Asiakaspalautus tulee tehdä samanlaisena postipakettina kuin tuotteet vastaanotitkin. Muita versioita emme ota vastaan. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. 

Noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€.

Postin kotiinkuljetus 12,95 ( Toimitus kotiovellesi sovitusti )

Toimitus suoraan kotiovellesi! Posti sopii asiakkaan kanssa toimitusajankohdan Manner-Suomen alueella. Lähetykset toimitetaan perille arkisin klo 14 tai klo 17 mennessä (suuremmissa kaupungeissa mahd. klo 21 asti). Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.

Posti kuljettaa lähetystä yleensä noin 1-3 arkipäivää.

Asiakaspalautus tulee tehdä postin asiakaspalautuksena postin toimipisteessä valmiilla osoitekortilla/helpostikoodilla. Muita versioita emme ota vastaan. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. 

Vastaanottamatta jätetyistä / noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€, toimituskuluja ei hyvitetä.  Vaihto on ilmainen ehtojemme mukaisesti tehtynä.

Posti Express 9,95 ( Toimitus kotiovellesi, ei sovittua jakeluaikaa )

Toimitus suoraan työpaikallesi/kotiovellesi! Ensisijaisesti yrityksille suunnattu vaihtoehto. Lähetykset toimitetaan perille arkisin klo 16 mennessä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.

Posti kuljettaa lähetystä yleensä noin 1 arkipäivän.

Asiakaspalautus tulee tehdä postin asiakaspalautuksena postin toimipisteessä valmiilla osoitekortilla/helpostikoodilla. Muita versioita emme ota vastaan. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. 

Vastaanottamatta jätetyistä / noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€, toimituskuluja ei hyvitetä. Vaihto on ilmainen ehtojemme mukaisesti tehtynä.

Pikavaihto

Pikavaihto on tarkoitettu asiakkaalle, joka vaihtaa aiemmin tilaamiaan tuotteita. Valitse kassalla toimitus tavaksi VAIHTO. Matkahuollon kautta tehtynä vaihtaminen on ilmaista.

Toimitus Ahvenanmaalle

Lähetykset toimitetaan Posti Express-paketteina. Tilaus käsitellään 1-3 arkivuorokauden kuluessa siitä, kun olemme tilauksen vastaanottaneet.

Toimituskulut alle 10kg paketille 6,95€. Tulli-, käsittely- ja palautuskuluista vastaa asiakas.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Suomi | Ahvenanmaa, Åland | Estonia, Lithuania, and Latvia


Toimitusehdot - Suomi


Nämä ehdot ovat voimassa 20.03.2019 11:00 alkaen verkkokaupassamme www.bigoliver.fi (Y-tunnus 0975131-0) tehtyihin tilauksiin, joiden toimitusmaa on Suomi. (For other countries, please scroll down)

Ehtoja päivitetty 13.3.2020 kotiinkuljetusten osalta, 16.3.2020 palautusajan osalta ja 20.3.2020 Jousto lisätty maksutapoihin.

Verkkokauppa myy uusia/käyttämättömiä vaatteita, joiden hinta sisältää arvonlisäveron 24%. Ahvenanmaan osalta alv vähennetään automaattisesti kassalla.


Tilaaminen

Tarkistathan tilausta tehdessäsi, että ilmoittamasi sähköpostiosoite on toimiva. Saat tähän osoitteeseen tilausvahvistuksen, kun olet tehnyt tilauksen onnistuneesti verkkokaupassamme.

Jos tilausvahvistusta ei kuulu, tarkista roskapostikansiosi. Mikäli vahvistusta ei löydy, olethan meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Saattoi käydä niin, ettei tilaus tullutkaan perille.

Kun tilaus on pakattu ja se lähetetään sinulle, saat toimitusvahvistuksen/seurantatunnuksen sähköpostiisi. Jos tilauksessa oli jotain epäselvää, yhteydenottomme tulee sähköpostitse.

Tarkistathan, että myös nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi vastaavat todellisuutta. Olet vastuussa ilmoittamistasi tiedoista ja tietojen oikeellisuus on edellytys sille, että tilaus saadaan toimitettua sinulle. Saapumisilmoitus tulee tekstiviestinä!

Minimitilaus on 20 euroa. Mikäli tilaus-/maksuvaiheessa esiintyy ongelmia esimerkiksi asiakkaan nettiyhteyden kanssa ja tilauksen teko keskeytyy, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme. Emme käsittele kesken jääneitä tilauksia, ellei asiakas erikseen toivo niin.

Tilatessaan asiakas sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.


Maksaminen

Verkkokaupassamme voi maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla, verkkopankissa, mobiilimaksulla sekä laskulla ja osamaksulla. Valittavissa ovat seuraavat tavat:

Paytrail: Verkkopankit ja luottokortit, MobilePay, Siirto sekä Jousto (lasku ja osamaksu). Lue lisää >>>

Paypal: Luottokortit ja Paypal-tili. Lue lisää >>>

Klarna Checkout: Verkkopankit, luottokortit, lasku ja osamaksu. (Ei käytössä pandemia-aikana kotiinkuljetuksissa. Valitse kassalla kohta "Muut maksutapamme".) Lue lisää >>>

Lahjakortti: Voimassa 6kk ostohetkestä. Ei muuteta rahaksi.

Maksusitoumus: Hyväksymme kuntien ja Kelan myöntämät maksusitoumukset. Lue lisää >>>


Toimitus

Lähetämme tilauksen pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Kun tilaus on pakattu ja se lähetetään sinulle, saat toimitusvahvistuksen/seurantatunnuksen sähköpostiisi.

Emme lähetä jälkitoimituksia. Jos tilaukselta puuttuu jotain, hyvitämme tuotteen asiakkaalle tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

Asiakkaan tulee noutaa paketti rahtiliikkeen noutoaikojen puitteissa. Jos asiakas jättää paketin noutamatta, hyvityksestä evätään 20 euroa edestakaisia lähetys-/palautuskuluja.

Mikäli asiakas valitsee toimitustavaksi automaatin ja valittu automaatti on täynnä, rahtiliike siirtää paketin lähimpään toiseen toimipisteeseen/automaattiin. 

Pidämme oikeuden toimittaa poikkeustilanteissa lähiautomaatteihimme tilattuja paketteja suoraan automaattiin.

Toimituskulut ovat 0 euroa, poislukien Postipaketti 2,95, Posti Express / Matkahuolto jakopaketti 9,95, Postin kotiinkuljetus / Matkahuollon Kotijakelu 12,95.

Jos asiakas tekee useampia tilauksia samaan toimitusosoitteeseen peräjälkeen, yhdistämme nämä yleensä yhdeksi. Emme hyvitä ylimääräisiä toimituskuluja. Jos paketti on pieni, lähetämme sen asiakkaalle suoraan kotiin Postin pienpakettina tai Matkahuollon XXS-pakettina.

Mikäli maksat Klarna laskulla tai osamaksulla, tulee toimituspisteen sijaita max. 10km etäisyydellä tilausosoitteesta. Mikäli haluat toimituksen kauemmas, käytä erillistä toimitusosoitetta, muutoin järjestelmä ohjaa paketin lähimpään toimipisteeseen/automaattiin tilausosoitteen perusteella.

Posti Express / Matkahuolto Jakopaketti (ensisijaisesti yritykset) jaetaan osoitekortin toimitusosoitteeseen arkena kello 8-16 välisenä aikana ilman erillistä ilmoitusta. Lähetys luovutetaan kuittausta vastaan ja nimitieto tallennetaan lähetyksen seurantatietoihin. Lähetys sisältää yhden jakeluyrityksen, jonka jälkeen paketti siirtyy lähimpään noutopisteeseen noudettavaksi.

Postin kotiinkuljetus / Matkahuolto Kotijakelu jaetaan osoitekortin toimitusosoitteeseen, jakeluajankohta sovitaan puhelimitse. Asiakas vastaa ilmoittamansa numeron toimivuudesta. Lähetys sisältää yhden jakeluyrityksen, jonka jälkeen paketti siirtyy lähimpään noutopisteeseen noudettavaksi.

Vaihdot ja palautukset 

Voit palauttaa/vaihtaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden (Maalis-/huhtikuun aikana tehtyihin tilauksiin 30vrk) kuluessa siitä, kun vastaanotit tilauksen. 

Palautus tulee tehdä osoitekortilla, joka lähetyksessä oli mukana tai lokerokoodilla, jolla vastaanotit tilauksesi. Liimaa paketissa mukana ollut osoitekortti vanhan päälle. Mikäli osoitekortin aktivointikoodi on vanhentunut, olethan yhteydessä niin lähetämme sinulle uuden. Matkahuollon aktivointikoodin voimassaoloaika on 14vrk.

Tilauksen mukana tullut palautuslomake tulee olla palautuspaketissa täytettynä. Kaikki palautettavat tuotteet tulee lähettää yhtenä pakettina (myös silloin jos palautat/vaihdat tuotteita useammasta tilauksesta saman aikaisesti). Ylimääräisten palautusten todelliset kustannukset vähennetään maksettavasta hyvityksestä täysimääräisenä. Mikäli hyvitys ei riitä kattamaan kuluja, laskutetaan ne asiakkaalta.

Pyydä palautuksestasi kuitti! Ilman kuittia emme hyvitä kadonneita palautuksia.

Palautettavan tuotteen tulee olla moitteettomassa jälleenmyyntikunnossa! Mikäli tuotteessa on esim. hajua, eritteitä (esim. hilse/hiki), karvoja tai se on erittäin ryppyinen, vähennämme hyvityksestä arvonalenemana 25-100% tuotteen arvosta. Alusvaatteet hyvitetään vain jos pakkaus on avaamaton.

Ethän irrota tuotelappuja, mikäli päätät vaihtaa/palauttaa tuotteen. Tulkitsemme, että tuote on otettu käyttöön, mikäli laput on irrotettu (arvonalenema 50-100%, alusvaatteilla 100%)!

Määräale-/pakettituotteet tulee palauttaa/vaihtaa täysimääräisinä. Vajaista palautuksista veloitetaan normaali kappalehinta ja hyvitetään normaalin kappalehinnan sekä pakettihinnan erotus. Vajaita vaihtoja ei lähetetä vaan ne käsitellään palautuksina.

Tuote tulee olla siististi pakattuna kuljetuksen kestävään pakettiin, esim. pakettiin, jossa vastaanotit lähetyksen. Kirkas sisäpakkaus EI riitä. Riittämätön paketointi voi johtaa hyvityksen eväämiseen osin tai kokonaan. Emme hyvitä asiakkaan hankkimia pakkausmateriaaleja. Ethän teippaa/niittaa kirkasta sisäpakkausta kiinni. Teippaus/niittaus hidastaa palautuksen käsittelyä merkittävästi.

Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskuluja 3,95 €. Jos pidät osan tuotteista, palautus on ilmainen! 

Jos vaihdat tuotteet muihin saman arvoisiin tuotteisiin, toiseen kokoon tai väriin, 1. vaihto on ilmainen (1 vaihto/alkup.tilaus/yksityisasiakkaat). Tee verkkokaupassa uusi tilaus ns. pikavaihtona. Kassalla tulee valita toimitustavaksi VAIHTO. Vaihtotilaus tulee olla tehty ennenkuin palautus käsitellään. 

Jos valitsemasi maksutapa on lasku, saat Klarnalta päivitetyn laskun alkuperäisestä tilauksesta, kun palautuksesi on vastaanotettu. Uudesta vaihtotilauksesta saat kokonaan uuden laskun.

Huomioithan, että tuotteita on rajoitetusti, emmekä näin ollen voi taata tietyn tuotteen saatavuutta. Veloitamme palautuskulut 3,95, mikäli vaihto ei toteudu tai se on myöhästynyt. Autamme tarvittaessa vaihdon tekemisessä, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Mikäli tilasit alunperin samaa tuotetta useamman koon, lähetämme vaihdossa enintään yhden uuden koon uudelleen sovitukseen. Jos palautat vaihtamiasi tuotteita, vähennämme hyvityksestä palautuskuluja 3,95 €. Maksullisia toimituskuluja ei hyvitetä.

Palautukset käsitellään ja hyvitetään pääsääntöisesti heti, kun ne saapuvat meille.

Hyvitykset maksetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilatessaan. Klarnalta saat päivitetyn laskun sähköpostiisi.

Kotiinkuljetuksen tai muiden maksullisten toimitustapojen toimituskuluja ei hyvitetä ja vaihdot lähetetään tavallisena Matkahuollon lähelläpakettina.

Emme vastaanota muita kuin sopimustunnuksellamme tehtyjä lähetyksiä.

Reklamaatiot ja vahingoittuneet lähetykset

Jos vastaanottamasi paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, reklamoi vahinko heti toimipisteessä, josta paketin vastaanotat. Ilmoita siitä lisäksi meille asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Mahdolliset tuotereklamaatiot tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Reklamaatio tulee tehdä heti, kun virhe on havaittu. Jos virheestä on mahdollista ottaa kuva tai kuvia, ne kannattaa liittää reklamaatioon asian käsittelyn nopeuttamiseksi.

Reklamaatiotapauksissa ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme ennen kuin lähetät tuotetta takaisin meille!

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, hien tai muun eritteen aiheuttamia vahinkoja, normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värin päästöä, tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita, ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja, tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hiertäminen, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus) tai auki ratkottavia taskuja.

Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen asiassa, voi asiakas olla yhteydessä myös kuluttajaneuvontaan. Tämän jälkeen asia voidaan käsitellä kuluttajariitalautakunnassa. Asian voi jättää myös ODR:n ratkaistavaksi.


Muuta

Pidätämme oikeuden evätä asiakkaalta ilmaisen palautuksen, peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen osin tai kokonaan, ja sulkea asiakastilin ilman erillistä ilmoitusta. Yleensä evääminen on seurausta huomattavasta palautusmäärästä tai toistuvasta palautusehtojen huomiotta jättämisestä.

Lähetämme max. kaksi kokoa per tuote sovitukseen. Jos et ole varma sopivasta koosta, ole meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi. 

Pikavaihto toimitustavat vain asiakkaille, jotka vaihtavat olemassa olevan tilauksen tuotteita. 1 vaihto per alkuperäinen tilaus.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

Käsittelemme asiakastietoja luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille.


Ylivoimainen este (Force majeure)

BigOliver.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy BigOliver.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta.


Toimitusehdot - Ahvenanmaa

Tilauksen tekeminen

Kaikki tilaukset tulee tehdä verkkokaupan www.bigoliver.fi kautta. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, joka poistuu kassalla, kun asiakas antaa osoitteensa. 

Jotta voimme hyväksyä tilauksen, sinun tulee kertoa nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi. Olet vastuussa tietojen oikeellisuudesta. Kerrothan myös sähköpostiosoitteesi tilaus- ja toimitusvahvistusta varten. Emme luovuta näitä tietoja eteenpäin, ellei se ole tilauksesi kannalta välttämätöntä.

Toimituskulut 6,95 euroa alle 10kg paketeista.

Huomioithan, että sinulle tulee lisäkuluja, kun vastaanotat paketin. Lisäkulut ovat Tullin ja Postin tulli- ja käsittelymaksuja.

Lähetyksen seuranta

Voit seurata paketin kulkua osoitteessa https://www.posti.fi/yritysasi...

Muista noutaa paketti määräajassa. Palautuneesta paketista veloitetaan kaikki todelliset edestakaiset kustannukset. Veloitus tehdään maksettavasta hyvityksestä ja se on aina vähintään 20 euroa. 

Palautukset

Voit palauttaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun vastaanotit paketin. Emme käsittele vaihtoja mannersuomen ulkopuolisissa lähetyksissä.

Palautettavan tuotteen tulee olla moitteettomassa jälleenmyyntikunnossa! Mikäli tuotteessa on esim. hajua, eritteitä (esim. hilse/hiki), karvoja tai se on erittäin ryppyinen, vähennämme hyvityksestä arvonalenemana 25-100% tuotteen arvosta. Ethän irrota hintalappua, mikäli päätät vaihtaa/palauttaa tuotteen.

Tuote tulee olla siististi pakattuna kuljetuksen kestävään pakettiin, esim. pakettiin, jossa vastaanotit lähetyksen. Kirkas sisäpakkaus ei riitä. Riittämätön paketointi voi johtaa hyvityksen eväämiseen osin tai kokonaan. Emme hyvitä asiakkaan hankkimia pakkausmateriaaleja.

Asiakas vastaa palautuskuluista. Muista pyytää palautuksestasi kuitti. 

Terms and conditions - Åland

Place an order

All orders should be made via www.bigoliver.fi. All our prices include vat 24%. Vat will be excluded when an address is given at the checkout.

To accept your order, we need at least your name, address, and phone number. Please let us know your email address as well, this is how we communicate. When we send you your order, you'll get the tracking code via email. As you give us this information, we promise you not to give it to third parties unless it is necessary for your order somehow.

The delivery cost is 6,95 per package (<10kg). 

Please note that the customer is responsible for all customs/Post fees, taxes, and duties.

Track your order

Parcel tracking at https://www.posti.fi/yritysasi...

The parcel has to be collected in due time. If the customer fails to collect the parcel in time, the actual cost (minimum of 20 euros) of deliveries back and forth will be charged from the refund.

Returns

You can return any item within 14 days of receiving the original order. If you would like a different size or color, please return your original item in the original condition and place a new order through www.bigoliver.fi.

All items must be returned in the original condition, including possible tags and accessories. If the item has any fault (ie. hair, dirt, smell), we won't pay full or any refund due to value loss. Please ensure returns are carefully packaged. 

The customer is responsible for the cost of returning any items. Make sure you use a postal service that obtains proof of posting.


Terms & conditions - Estonia, Lithuania, and Latvia

All orders should be made via www.bigoliver.fi. All our prices include vat 24%.

To accept your order, we need at least your name, address, and phone number. Please let us know your email address as well, this is how we communicate. When we send you your order, you'll get the tracking code via email. As you give us this information, we promise you not to give it to third parties unless it is necessary for your order somehow.

Delivery cost 9,95€ (<10kg).

Track your order

Parcel tracking at https://www.posti.fi/yritysasi...

The parcel has to be collected in due time. If the customer fails to collect the parcel in time, the actual cost (minimum of 20 euros) of deliveries back and forth will be charged from the refund.

Returns

You can return any item within 14 days of receiving the original order. If you would like a different size or color, please return your original item in the original condition and place a new order through www.bigoliver.fi.

All items must be returned in the original condition, including possible tags and accessories. If the item has any fault (ie. hair, dirt, smell), we won't pay full or any refund due to value loss. Please ensure returns are carefully packaged. 

The customer is responsible for the cost of returning any items. Make sure you use a postal service that obtains proof of posting. If you wish to use our contract, please send an email to asiakaspalvelu@bigoliver.fi. The delivery cost (14,95€) will be reduced from the refund.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit