100 % suomalainen yritys - Suomen suurimmat miesten vaatteet jo vuodesta 2010

Valuutta: EUR

Toimitusehdot

Nämä ehdot ovat voimassa verkkokaupassamme www.bigoliver.fi (Y-tunnus 0975131-0) tehtyihin tilauksiin. Verkkokaupan hinnoissa on mukana alv 24% (Alv poistuu Ahvenanmaan osalta kassalla, kun asiakas antaa osoitteensa). (Hintoja päivitetty viimeksi 1.4.2023)

1. Tilaaminen

Mikäli tilaus-/maksuvaiheessa esiintyy ongelmia ja tilauksen teko keskeytyy, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Emme käsittele kesken jääneitä tilauksia.

Lähetämme max. kaksi kokoa per tuote sovitukseen. Jos et ole varma sopivasta koosta, ole meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Tarvittavat tiedot:

Sähköpostiosoite Saat tähän osoitteeseen tilausvahvistuksen, seurantatunnuksen ja laskun, mikäli valitsit sen maksutavaksi. Tilaukseen liittyvissä epäselvyyksissä olemme asiakkaaseen yhteydessä yksinomaan sähköpostitse. Tarkista tilausta tehdessäsi, että ilmoittamasi sähköpostiosoite on toimiva! Jos tilausvahvistusta ei kuulu, tarkista roskapostikansiosi. Mikäli vahvistusta ei löydy, olethan meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi.
Nimi, osoite ja puhelinnumero Tarkista, että nimesi (etu- ja sukunimi), osoitteesi ja puhelinnumerosi vastaavat todellisuutta. Olet vastuussa ilmoittamistasi tiedoista ja tietojen oikeellisuus on edellytys sille, että tilaus saadaan toimitettua sinulle. Saapumisilmoitus tulee tekstiviestinä!


2. Maksaminen

Käytämme verkkokaupan maksuissa yhteistyökumppaneina maksunvälittäjiä.

Valittavissa olevat maksutavat: Voimassaoloalue
Maksunvälittäjä Paytrail: Verkkopankit, luottokortit, mobiilimaksut, sekä OP, Walley ja Jousto -laskut/osamaksut. Kaikki maat
Klarna: Lasku ja osamaksu. Kaikki maat, pois lukien Baltia
Paypal: Luottokortit ja Paypal-tili. Kaikki maat
Lahjakortti: Voimassa 6kk lahjakortin ostohetkestä. Ei muuteta rahaksi. Kaikki maat
Maksusitoumus: Hyväksymme kuntien, edunvalvonnan ja Kelan myöntämät maksusitoumukset. Laskutuslisä 2,90€. Vain Suomi ja Ahvenanmaa

Laskuihin, osamaksuihin ja luotollisiin maksutapoihin saattaa liittyä myös muita sopimusehtoja, jotka on eritelty luotonmyöntäjän toimesta kassalla ennen maksutavan vahvistamista.

Lue lisää maksutavoista>>

3. Toimitus

Tilaukset lähetetään päävarastostamme 0-2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Kaikkien lähetysten sijainnin voi tarkistaa milloin tahansa kuljetusliikkeen antamalla lähetystunnuksella. Ilmoitamme lähetyksen seurantanumeron automaattisesti sähköpostilla, kun tilaus on lähetetty.

Toimituskulut alkaen 0€ yli 49 euron tilauksiin. Ajantasaiset toimitushinnat löydät täältä >>>

Kuljetus noutopisteeseen / pakettiautomaattiin

Noutopisteen valinta: Ehdotamme kassalla automaattisesti vastaanottajan osoitetta lähimpiä noutopisteitä. Jos maksat laskulla tai osamaksulla, valitsemasi noutopisteen tulee sijaita max.10 km etäisyydellä asiakkaan osoitteesta. Ilmoita erillinen toimitusosoite, mikäli haluat paketin kauemmas. Jos erillistä toimitusosoitetta ei ole ilmoitettu, lähetys ohjautuu osoitteen perusteella lähimpään noutopisteeseen.

Noutopisteen muutos: Mikäli asiakas valitsee toimitustavaksi automaatin ja valittu automaatti on täynnä, rahtiliike siirtää paketin lähimpään toiseen toimipisteeseen/automaattiin. Pidämme oikeuden toimittaa poikkeustilanteissa lähiautomaatteihimme tilattuja paketteja suoraan automaattiin. Emme muuta noutopistettä asiakkaan toiveesta jälkikäteen, mikäli tilaus on jo lähetetty tai maksettu laskulla/osamaksulla. 

Lähetyksen noutaminen: Asiakkaan tulee noutaa paketti rahtiliikkeen noutoaikojen puitteissa. Jos asiakas jättää paketin noutamatta, hyvityksestä evätään vähintään 20 euroa edestakaisia todellisia lähetys-/palautuskuluja. Asiakkaan tulee voida esittää henkilöllisyytensä paketin noudon yhteydessä.

Kotiinkuljetus

Kotiinkuljetus ennakkoilmoituksella: Postin kotiinkuljetus / Matkahuolto Kotijakelu (kotiinkuljetus) jaetaan osoitekortin toimitusosoitteeseen. Jakeluajankohta sovitaan puhelimitse / tekstiviestillä. Asiakas vastaa ilmoittamansa numeron toimivuudesta. Lähetys sisältää yhden jakeluyrityksen, jonka jälkeen paketti siirtyy lähimpään noutopisteeseen noudettavaksi.

Kuljetus perille (Ensisijaisesti yrityksille)

Kotiinkuljetus ilman ennakkoilmoitusta: Posti Express (toimitus perille) / Matkahuolto Jakopaketti (jakelu asiakkaalle) on tarkoitettu ensisijaisesti yrityksille. Lähetys jaetaan osoitekortin toimitusosoitteeseen arkena kello 8-16 välillä ilman erillistä ilmoitusta. Lähetys luovutetaan kuittausta vastaan ja nimitieto tallennetaan lähetyksen seurantatietoihin. Lähetys sisältää yhden jakeluyrityksen, jonka jälkeen paketti siirtyy lähimpään noutopisteeseen noudettavaksi.

Vaihtolokero (Lahti, kauppakeskus Karisma)

Saatavilla rajoitetusti/erikseen pyydettäessä. Maksutapana Paytrail-maksunvälittäjän tarjoamat maksupalvelut. Noutopiste Postin automaatti Kauppakeskus Karisma. Noutoaika 2 vrk, mukaan lukien jättöpäivä. Automaatin ollessa täysi lähetys toimitetaan Postin automaattiin S-Market Tonttila. Toimituksia ei toimiteta muualle Lahdessa.

Kun tilaus on noudettavissa, saat tekstiviestillä koodin, jolla voit noutaa lähetyksen. Lähetys tulee noutaa viimeistään seuraavana päivänä. Mikäli asiakas jättää tilauksen noutamatta, hyvityksestä vähennetään edestakaisia toimituskuluja 20 euroa. Toimituskuluja ei hyvitetä, mikäli asiakas palauttaa tilauksen.

Kuljetusaika alkaa siitä hetkestä, kun tilaus on lähetetty päävarastoltamme Lahdesta tai kansainvälisissä lähetyksissä, kun lähetys lähtee Suomesta.

Useita tilauksia: Jos asiakas tekee useampia tilauksia samaan toimitusosoitteeseen peräjälkeen, yhdistämme nämä yleensä yhdeksi toimitukseksi. Emme hyvitä ylimääräisiä toimituskuluja.

Jälkitoimitus, tilaus puutteet: Emme lähetä jälkitoimituksia. Jos tilaukselta puuttuu jotain, hyvitämme tuotteen asiakkaalle tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

Toimitustavan muutos: Pidätämme oikeuden muuttaa toimituksen toiselle kuljetusyritykselle, mikäli tarjolla on asiakkaan valitsema noutopiste. Yleensä näin toimitaan vain, jos lähetyksen koko sitä edellyttää (esimerkiksi erittäin pieni lähetys).

4. Vaihdot ja palautukset

Voit palauttaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun vastaanotit tilauksen. Pyydä palautuksestasi kuitti! Ilman kuittia emme hyvitä kadonneita palautuksia. 

Palautus tulee tehdä samalla toimitustavalla/saman rahtiyrityksen kautta, jolla tilaus on alun perin toimitettu. Mikäli haluat käyttää muuta toimitustapaa, sovi siitä etukäteen sähköpostitse asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Liimaa mahdollinen osoitetarra vanhan osoitekortin viivakoodin päälle.

Palautukset Suomessa (ei Ahvenanmaa)

Emme käsittele vaihtoja. Halutessasi voit tehdä uuden tilauksen tilalle haluamistasi tuotteista. Uusi tilaus huomioidaan palautuskuluissa alla olevan mukaisesti (kerran/alkup.tilaus):

Tilauksen arvo palautuksen jälkeen tai uuden tilauksen arvo ennen palautusta
Palautuskulut* Voimassaoloalue
yli 49 € 0 € Suomi
alle 49 € 4,99 € Suomi
*Jos tilauksen arvo palautuksen jälkeen on alle 49€, veloitamme myös toimituskulut ehtojemme mukaisesti. Palautuskulut vähennetään maksettavasta hyvityksestä. Uusi tilaus tulee olla alkuperäisen tilaajan nimissä. 


Kansainväliset palautukset

Emme käsittele vaihtoja. Halutessasi voit tehdä uuden tilauksen tilalle haluamistasi tuotteista. Palautuskulut vähennetään maksettavasta hyvityksestä.

Palautusmaa/-alue Palautuskulut
Baltia 9,95
Ahvenanmaa 9,95
Ruotsi 8,99
Espanja 24,99


Palautuslomake: Jotta tiedämme kenen palautuksesta on kyse, tulee palautuslomake olla palautuspaketissa mukana. Ilman palautuslomaketta palautusta ei voida käsitellä. Palautuslomakkeen asemesta voit käyttää vapaamuotoista kirjelmää, josta käy ilmi tilaajan nimi / tilausnumero.

Useita palautuksia: Kaikki palautettavat tuotteet tulee lähettää yhtenä pakettina (myös silloin jos palautat/vaihdat tuotteita useammasta tilauksesta samanaikaisesti). Ylimääräisten palautusten todelliset kustannukset vähennetään maksettavasta hyvityksestä täysimääräisenä. Mikäli hyvitys ei riitä kattamaan kuluja, laskutetaan ne asiakkaalta.

Hyvityksen eväys: Emme maksa täyttä hyvitystä karvaisista tai muuten likaisista palautuksista! Palautettavan tuotteen tulee olla moitteettomassa jälleenmyyntikunnossa!

Mikäli tuotteessa on esim. hajua, eritteitä (esim. hilse/hiki), karvoja tai se on erittäin ryppyinen, vähennämme hyvityksestä arvonalenemana 25-100% tuotteen arvosta. Alushousut / sukat hyvitetään vain jos pakkaus on avaamaton / tuote täysin virheetön.

Ethän irrota tuotelappuja, mikäli päätät vaihtaa/palauttaa tuotteen. Tulkitsemme, että tuote on otettu käyttöön, mikäli laput on irrotettu (arvonalenema 50-100%, alusvaatteilla ja sukilla 100%).

Huom! Pidätämme oikeuden olla vastaanottamatta muita kuin sopimustunnuksellamme / ehtojemme mukaisesti tehtyjä palautuksia.

Määräale-/pakettituotteet: Tuotteet tulee palauttaa/vaihtaa täysimääräisinä. Vajaista palautuksista hyvitetään normaalin kappalehinnan sekä määräalehinnan erotus. Vajaita pakkauksia ei hyvitetä. Vajaat määräale/pakettivaihdot käsitellään palautuksina.

Erikoiskampanjat: Kampanjahinnat ovat voimassa vain kampanja-ajan. Mikäli palautat alekampanjasta ostamasi tuotteen ja tilaat sen uudelleen toisessa koossa kampanjan jälkeen, tuotteesta veloitetaan tilaushetkellä voimassa oleva hinta.

Palautuksen pakkaus: Tuote tulee olla siististi pakattuna kuljetuksen kestävään pakettiin, esim. pakettiin, jossa vastaanotit lähetyksen. Tuotteen oma kirkas sisäpakkaus ei riitä! Tuotteen pakkaus ei saa olla mitoiltaan suurempi kuin pakkaus, jossa tilaus saapui. 

Riittämätön paketointi voi johtaa hyvityksen eväämiseen osin tai kokonaan. Emme hyvitä asiakkaan hankkimia pakkausmateriaaleja.

Älä teippaa/niittaa kirkasta sisäpakkausta kiinni. Teippaus/niittaus hidastaa palautuksen käsittelyä merkittävästi.

Hyvitykset: Palautukset käsitellään ja hyvitetään pääsääntöisesti heti, kun ne saapuvat meille.

Hyvitykset maksetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilatessaan. Klarnalta saat päivitetyn laskun sähköpostiisi.

Mikäli käytit palautuksessa muuta kuin aiemmin mainittuja toimitustapoja tai palautit Matkahuollon kautta tilatun lähetyksen toisen toimijan kautta, todelliset toimituskulut vähennetään maksettavasta hyvityksestä. Todelliset toimituskulut poikkeavat veloittamistamme kuluista.

Mikäli tilauksesi arvo jää palautuksen jälkeen alle rahtivapausrajan, toimituskulut vähennetään hyvityksestä hinnastomme mukaisesti.

Ahvenanmaan osalta mahdollisia tullimaksuja ja muita käsittelymaksuja ei hyvitetä asiakkaalle.

Noutamaton lähetys: Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus. Jos asiakas jättää lähetyksen noutamatta, vähennämme hyvityksestä edestakaisia todellisia lähetyskuluja vähintään 20€.

5. Reklamaatiot ja vahingoittuneet lähetykset

Lähetysvaurio: Jos vastaanottamasi paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, reklamoi vahinko heti toimipisteessä, josta paketin vastaanotat. Ilmoita siitä lisäksi meille asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Viallinen tuote: Mahdolliset tuotereklamaatiot tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Reklamaatio tulee tehdä heti, kun virhe on havaittu. Jos virheestä on mahdollista ottaa kuva tai kuvia, ne kannattaa liittää reklamaatioon asian käsittelyn nopeuttamiseksi.

Ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme ennen kuin lähetät reklamoitavia tuotetta takaisin meille!

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, hien tai muun eritteen aiheuttamia vahinkoja, normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värin päästöä, tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita, ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja, tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hiertäminen, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus) tai auki ratkottavia taskuja.

Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen asiassa, voi asiakas olla yhteydessä myös kuluttajaneuvontaan. Tämän jälkeen asia voidaan käsitellä kuluttajariitalautakunnassa. Asian voi jättää myös ODR:n ratkaistavaksi.

6. Muuta

Määräalehinnat ovat voimassa vain samalla kertaa tilattuihin tuotteisiin. Muut erikoiskampanjahinnat ovat voimassa vain määrätyn, kampanja-sivulla ilmoitetun, ajan.

Tuote-erän vaihtuessa tuotteissa saattaa esiintyä sävyeroja. 

Pidätämme oikeuden evätä asiakkaalta ilmaisen palautuksen, peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen osin tai kokonaan, ja sulkea asiakastilin ilman erillistä ilmoitusta. Yleensä evääminen on seurausta huomattavasta palautusmäärästä tai toistuvasta palautusehtojen huomiotta jättämisestä.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

Käsittelemme asiakastietoja luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille, ellei luovutus liity tilauksen toimittamiseen tai viranomaistoimintaan, kuten rikostutkinta.

7. Ylivoimainen este (Force majeure)

BigOliver.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy BigOliver.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta.


Nopea toimitus 1-4pv

Toimitus 0€ yli 49€ tilauksiin Postnord noutopisteisiin ja Matkahuollon noutopisteisiin. Toimitus Postin noutopisteisiin 6,99 €

Turvalliset maksutavat

Kotimaiset verkkopankkimaksut, luottokortit, MobilePay, PayPal, edunvalvonnan ym. maksusitoumukset. Myös Klarna-lasku ja osamaksut sekä yrityksille, yhdistyksille ja kunnille verkkolaskutus.

14 päivän palautusoikeus

Helppo palautus valmiilla osoitekortilla. Maksuton palautus, kun pidät tuotteita yli 49 € arvosta. Muutoin palautuskulut 4,99 €. Lue lisää...

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita