Maksutavat

Maksutapa valitaan verkkokaupan kassalla.

Maksutavat verkkokaupassa:

  • Kotimaiset verkkopankit
  • Maksu- ja luottokortit
  • MobilePay -mobiilimaksu
  • Siirto
  • Jousto (lasku ja osamaksu)
  • Klarna Checkout (Klarna lasku, erämaksu, verkkomaksut, luottokortit)
  • PayPal
  • Kuntien ja Kelan maksusitoumukset

Mikäli sinulla on muu maksusitoumus, ota yhteyttä asiakaspalvelu@bigoliver.fi


Paytrail

- Verkkopankit, kortit, siirto, Jousto ja MobilePay

  • Kotimaiset verkkopankit
  • Maksukortit, luottokortit
  • Siirto
  • Jousto (lasku ja osamaksu)
  • MobilePay -mobiilimaksu
  • Paytrail-tili

Maksaminen tapahtuu Paytrail sivuston kautta. Muista palata takaisin myyjän palveluun, jotta maksu kirjautuu saapuneeksi.

Korttimaksuissa maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. 

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. 

Kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail välille, jolloin Paytrail on myös maksunsaajana. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun BigOliver.fi -kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Myyjän eli BigOliver.fi:n vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä BigOliver.fi asiakaspalveluun. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com

Tarkemmin Joustosta: Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!


PayPal

Voit maksaa oman PayPal-tilisi saldosta tai käyttämällä yleisimpiä luottokortteja. Maksaminen luottokortilla ei vaadi rekisteröitymistä PayPalin asiakkaaksi.

  • Maksu PayPal tililtä
  • Visa, Visa Electron
  • MasterCard
  • American Express

Lisätietoja https://www.paypal.com/fi/weba...


Klarna Checkout

Klarna Checkoutilla voit maksaa verkkopankilla, pankki- tai luottokortilla, laskulla tai erämaksuna.

Alla lisätietoja Klarnan laskutus ja osamaksu vaihtoehdoista. (Ei käytössä pandemia-aikana kotiinkuljetuksissa. Valitse kassalla kohta "Muut maksutapamme".)

Osta nyt, maksa myöhemmin

Klarna-laskun ehdot

Kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun, asiointisi on turvallista ja helppoa.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
  • Maksuaika on 14 vuorokautta
  • Sinun ei tarvitse antaa maksukorttitietoja
  • Voit tarkastella laskua osoitteessa klarna.fi
  • Voit maksaa erissä*

Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Huomaathan, että palautusoikeus ei koske kaikkia tuotteita ja palveluja, kuten esimerkiksi lentomatkoja, tiettynä ajankohtana tarjottavia vapaa-ajanpalveluja tai vaatimustesi mukaan valmistettuja tai muunneltuja tavaroita.

Elinkeinonharjoittajalle maksuaika on 30 päivää laskun päiväyksestä, jos kassalla näin ilmoitetaan.

Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle, ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 0 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 €. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Luottokelpoisuuden arviointi

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta.

Henkilötietojen käsitteleminen

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietosuojaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

* Erämaksumahdollisuus koskee tällä hetkellä vain kuluttaja-asiakkaita. 

Mikäli sinulla on kysymyksiä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 09-425 99 771. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-18.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja sovelletaan kaikkiin Klarnan kertaluottoihin.

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä 

Pilko maksut

Aloitusmaksu 0 €, käsittelymaksu 0 €/kk, lainakorko 19,90%. Esimerkki: Kokonaissumma 42,85 € ostokselle 12 kuukauden takaisinmaksuajalla ja 21,81% todellisella vuosikorolla on 47,61 €.

Tästä löydät kertaluottosopimusta koskevat ehdot, Klarnan yleiset luottosopimusehdot sekä vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.


Maksusitoumus

Hyväksymme kuntien ja Kelan maksusitoumukset. 

Menkää kassalla suoraan kohtaan VIIMEISTELE JA MAKSA.

Valitkaa PAYTRAIL, JOUSTO tai PAYPAL. Valitkaa MAKSUSITOUMUS.

Toimittakaa meille maksusitoumus sähköpostitse, lähetämme tuotteet, kun olemme saaneet vahvistettua maksusitoumuksen. Saatte laskun sähköpostitse PDF-tiedostona.

Täyttäkää kohtaan ASIAKASTIEDOT maksusitoumuksen myöntäjän tiedot ja TOIMITUSOSOITE kohtaan asiakkaan, jolle tuotteet lähetetään, tiedot.


Mahdolliset hyvitykset ja palautukset maksetaan asiakkaan käyttämän maksupalvelun välityksellä.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Suomi | Ahvenanmaa, Åland | Estonia, Lithuania, and Latvia


Toimitusehdot - Suomi


Nämä ehdot ovat voimassa 20.03.2019 11:00 alkaen verkkokaupassamme www.bigoliver.fi (Y-tunnus 0975131-0) tehtyihin tilauksiin, joiden toimitusmaa on Suomi. (For other countries, please scroll down)

Ehtoja päivitetty 13.3.2020 kotiinkuljetusten osalta, 16.3.2020 palautusajan osalta ja 20.3.2020 Jousto lisätty maksutapoihin.

Verkkokauppa myy uusia/käyttämättömiä vaatteita, joiden hinta sisältää arvonlisäveron 24%. Ahvenanmaan osalta alv vähennetään automaattisesti kassalla.


Tilaaminen

Tarkistathan tilausta tehdessäsi, että ilmoittamasi sähköpostiosoite on toimiva. Saat tähän osoitteeseen tilausvahvistuksen, kun olet tehnyt tilauksen onnistuneesti verkkokaupassamme.

Jos tilausvahvistusta ei kuulu, tarkista roskapostikansiosi. Mikäli vahvistusta ei löydy, olethan meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Saattoi käydä niin, ettei tilaus tullutkaan perille.

Kun tilaus on pakattu ja se lähetetään sinulle, saat toimitusvahvistuksen/seurantatunnuksen sähköpostiisi. Jos tilauksessa oli jotain epäselvää, yhteydenottomme tulee sähköpostitse.

Tarkistathan, että myös nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi vastaavat todellisuutta. Olet vastuussa ilmoittamistasi tiedoista ja tietojen oikeellisuus on edellytys sille, että tilaus saadaan toimitettua sinulle. Saapumisilmoitus tulee tekstiviestinä!

Minimitilaus on 20 euroa. Mikäli tilaus-/maksuvaiheessa esiintyy ongelmia esimerkiksi asiakkaan nettiyhteyden kanssa ja tilauksen teko keskeytyy, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme. Emme käsittele kesken jääneitä tilauksia, ellei asiakas erikseen toivo niin.

Tilatessaan asiakas sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.


Maksaminen

Verkkokaupassamme voi maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla, verkkopankissa, mobiilimaksulla sekä laskulla ja osamaksulla. Valittavissa ovat seuraavat tavat:

Paytrail: Verkkopankit ja luottokortit, MobilePay, Siirto sekä Jousto (lasku ja osamaksu). Lue lisää >>>

Paypal: Luottokortit ja Paypal-tili. Lue lisää >>>

Klarna Checkout: Verkkopankit, luottokortit, lasku ja osamaksu. (Ei käytössä pandemia-aikana kotiinkuljetuksissa. Valitse kassalla kohta "Muut maksutapamme".) Lue lisää >>>

Lahjakortti: Voimassa 6kk ostohetkestä. Ei muuteta rahaksi.

Maksusitoumus: Hyväksymme kuntien ja Kelan myöntämät maksusitoumukset. Lue lisää >>>


Toimitus

Lähetämme tilauksen pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Kun tilaus on pakattu ja se lähetetään sinulle, saat toimitusvahvistuksen/seurantatunnuksen sähköpostiisi.

Emme lähetä jälkitoimituksia. Jos tilaukselta puuttuu jotain, hyvitämme tuotteen asiakkaalle tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

Asiakkaan tulee noutaa paketti rahtiliikkeen noutoaikojen puitteissa. Jos asiakas jättää paketin noutamatta, hyvityksestä evätään 20 euroa edestakaisia lähetys-/palautuskuluja.

Mikäli asiakas valitsee toimitustavaksi automaatin ja valittu automaatti on täynnä, rahtiliike siirtää paketin lähimpään toiseen toimipisteeseen/automaattiin. 

Pidämme oikeuden toimittaa poikkeustilanteissa lähiautomaatteihimme tilattuja paketteja suoraan automaattiin.

Toimituskulut ovat 0 euroa, poislukien Postipaketti 2,95, Posti Express / Matkahuolto jakopaketti 9,95, Postin kotiinkuljetus / Matkahuollon Kotijakelu 12,95.

Jos asiakas tekee useampia tilauksia samaan toimitusosoitteeseen peräjälkeen, yhdistämme nämä yleensä yhdeksi. Emme hyvitä ylimääräisiä toimituskuluja. Jos paketti on pieni, lähetämme sen asiakkaalle suoraan kotiin Postin pienpakettina tai Matkahuollon XXS-pakettina.

Mikäli maksat Klarna laskulla tai osamaksulla, tulee toimituspisteen sijaita max. 10km etäisyydellä tilausosoitteesta. Mikäli haluat toimituksen kauemmas, käytä erillistä toimitusosoitetta, muutoin järjestelmä ohjaa paketin lähimpään toimipisteeseen/automaattiin tilausosoitteen perusteella.

Posti Express / Matkahuolto Jakopaketti (ensisijaisesti yritykset) jaetaan osoitekortin toimitusosoitteeseen arkena kello 8-16 välisenä aikana ilman erillistä ilmoitusta. Lähetys luovutetaan kuittausta vastaan ja nimitieto tallennetaan lähetyksen seurantatietoihin. Lähetys sisältää yhden jakeluyrityksen, jonka jälkeen paketti siirtyy lähimpään noutopisteeseen noudettavaksi.

Postin kotiinkuljetus / Matkahuolto Kotijakelu jaetaan osoitekortin toimitusosoitteeseen, jakeluajankohta sovitaan puhelimitse. Asiakas vastaa ilmoittamansa numeron toimivuudesta. Lähetys sisältää yhden jakeluyrityksen, jonka jälkeen paketti siirtyy lähimpään noutopisteeseen noudettavaksi.

Vaihdot ja palautukset 

Voit palauttaa/vaihtaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden (Maalis-/huhtikuun aikana tehtyihin tilauksiin 30vrk) kuluessa siitä, kun vastaanotit tilauksen. 

Palautus tulee tehdä osoitekortilla, joka lähetyksessä oli mukana tai lokerokoodilla, jolla vastaanotit tilauksesi. Liimaa paketissa mukana ollut osoitekortti vanhan päälle. Matkahuollon asiakaspalautuskoodi on 9543173. Kerro palautuskoodi asiakaspalvelijalle viedessäsi palautuksen.

Tilauksen mukana tullut palautuslomake tulee olla palautuspaketissa täytettynä. Kaikki palautettavat tuotteet tulee lähettää yhtenä pakettina (myös silloin jos palautat/vaihdat tuotteita useammasta tilauksesta saman aikaisesti). Ylimääräisten palautusten todelliset kustannukset vähennetään maksettavasta hyvityksestä täysimääräisenä. Mikäli hyvitys ei riitä kattamaan kuluja, laskutetaan ne asiakkaalta.

Pyydä palautuksestasi kuitti! Ilman kuittia emme hyvitä kadonneita palautuksia.

Palautettavan tuotteen tulee olla moitteettomassa jälleenmyyntikunnossa! Mikäli tuotteessa on esim. hajua, eritteitä (esim. hilse/hiki), karvoja tai se on erittäin ryppyinen, vähennämme hyvityksestä arvonalenemana 25-100% tuotteen arvosta. Alusvaatteet hyvitetään vain jos pakkaus on avaamaton.

Ethän irrota tuotelappuja, mikäli päätät vaihtaa/palauttaa tuotteen. Tulkitsemme, että tuote on otettu käyttöön, mikäli laput on irrotettu (arvonalenema 50-100%, alusvaatteilla 100%)!

Määräale-/pakettituotteet tulee palauttaa/vaihtaa täysimääräisinä. Vajaista palautuksista veloitetaan normaali kappalehinta ja hyvitetään normaalin kappalehinnan sekä pakettihinnan erotus. Vajaita vaihtoja ei lähetetä vaan ne käsitellään palautuksina.

Tuote tulee olla siististi pakattuna kuljetuksen kestävään pakettiin, esim. pakettiin, jossa vastaanotit lähetyksen. Kirkas sisäpakkaus EI riitä. Riittämätön paketointi voi johtaa hyvityksen eväämiseen osin tai kokonaan. Emme hyvitä asiakkaan hankkimia pakkausmateriaaleja. Ethän teippaa/niittaa kirkasta sisäpakkausta kiinni. Teippaus/niittaus hidastaa palautuksen käsittelyä merkittävästi.

Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskuluja 3,95 €. Jos pidät osan tuotteista, palautus on ilmainen! 

Jos vaihdat tuotteet muihin saman arvoisiin tuotteisiin, toiseen kokoon tai väriin, 1. vaihto on ilmainen (1 vaihto/alkup.tilaus/yksityisasiakkaat). Tee verkkokaupassa uusi tilaus ns. pikavaihtona. Kassalla tulee valita toimitustavaksi VAIHTO. Vaihtotilaus tulee olla tehty ennenkuin palautus käsitellään. 

Jos valitsemasi maksutapa on lasku, saat Klarnalta päivitetyn laskun alkuperäisestä tilauksesta, kun palautuksesi on vastaanotettu. Uudesta vaihtotilauksesta saat kokonaan uuden laskun.

Huomioithan, että tuotteita on rajoitetusti, emmekä näin ollen voi taata tietyn tuotteen saatavuutta. Veloitamme palautuskulut 3,95, mikäli vaihto ei toteudu tai se on myöhästynyt. Autamme tarvittaessa vaihdon tekemisessä, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Mikäli tilasit alunperin samaa tuotetta useamman koon, lähetämme vaihdossa enintään yhden uuden koon uudelleen sovitukseen. Jos palautat vaihtamiasi tuotteita, vähennämme hyvityksestä palautuskuluja 3,95 €. Maksullisia toimituskuluja ei hyvitetä.

Palautukset käsitellään ja hyvitetään pääsääntöisesti heti, kun ne saapuvat meille.

Hyvitykset maksetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilatessaan. Klarnalta saat päivitetyn laskun sähköpostiisi.

Kotiinkuljetuksen tai muiden maksullisten toimitustapojen toimituskuluja ei hyvitetä ja vaihdot lähetetään tavallisena Matkahuollon lähelläpakettina.

Emme vastaanota muita kuin sopimustunnuksellamme tehtyjä lähetyksiä.

Reklamaatiot ja vahingoittuneet lähetykset

Jos vastaanottamasi paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, reklamoi vahinko heti toimipisteessä, josta paketin vastaanotat. Ilmoita siitä lisäksi meille asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Mahdolliset tuotereklamaatiot tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Reklamaatio tulee tehdä heti, kun virhe on havaittu. Jos virheestä on mahdollista ottaa kuva tai kuvia, ne kannattaa liittää reklamaatioon asian käsittelyn nopeuttamiseksi.

Reklamaatiotapauksissa ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme ennen kuin lähetät tuotetta takaisin meille!

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, hien tai muun eritteen aiheuttamia vahinkoja, normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värin päästöä, tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita, ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja, tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hiertäminen, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus) tai auki ratkottavia taskuja.

Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen asiassa, voi asiakas olla yhteydessä myös kuluttajaneuvontaan. Tämän jälkeen asia voidaan käsitellä kuluttajariitalautakunnassa. Asian voi jättää myös ODR:n ratkaistavaksi.


Muuta

Pidätämme oikeuden evätä asiakkaalta ilmaisen palautuksen, peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen osin tai kokonaan, ja sulkea asiakastilin ilman erillistä ilmoitusta. Yleensä evääminen on seurausta huomattavasta palautusmäärästä tai toistuvasta palautusehtojen huomiotta jättämisestä.

Lähetämme max. kaksi kokoa per tuote sovitukseen. Jos et ole varma sopivasta koosta, ole meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi. 

Pikavaihto toimitustavat vain asiakkaille, jotka vaihtavat olemassa olevan tilauksen tuotteita. 1 vaihto per alkuperäinen tilaus.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

Käsittelemme asiakastietoja luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille.


Ylivoimainen este (Force majeure)

BigOliver.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy BigOliver.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta.


Toimitusehdot - Ahvenanmaa

Tilauksen tekeminen

Kaikki tilaukset tulee tehdä verkkokaupan www.bigoliver.fi kautta. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, joka poistuu kassalla, kun asiakas antaa osoitteensa. 

Jotta voimme hyväksyä tilauksen, sinun tulee kertoa nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi. Olet vastuussa tietojen oikeellisuudesta. Kerrothan myös sähköpostiosoitteesi tilaus- ja toimitusvahvistusta varten. Emme luovuta näitä tietoja eteenpäin, ellei se ole tilauksesi kannalta välttämätöntä.

Toimituskulut 6,95 euroa alle 10kg paketeista.

Huomioithan, että sinulle tulee lisäkuluja, kun vastaanotat paketin. Lisäkulut ovat Tullin ja Postin tulli- ja käsittelymaksuja.

Lähetyksen seuranta

Voit seurata paketin kulkua osoitteessa https://www.posti.fi/yritysasi...

Muista noutaa paketti määräajassa. Palautuneesta paketista veloitetaan kaikki todelliset edestakaiset kustannukset. Veloitus tehdään maksettavasta hyvityksestä ja se on aina vähintään 20 euroa. 

Palautukset

Voit palauttaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun vastaanotit paketin. Emme käsittele vaihtoja mannersuomen ulkopuolisissa lähetyksissä.

Palautettavan tuotteen tulee olla moitteettomassa jälleenmyyntikunnossa! Mikäli tuotteessa on esim. hajua, eritteitä (esim. hilse/hiki), karvoja tai se on erittäin ryppyinen, vähennämme hyvityksestä arvonalenemana 25-100% tuotteen arvosta. Ethän irrota hintalappua, mikäli päätät vaihtaa/palauttaa tuotteen.

Tuote tulee olla siististi pakattuna kuljetuksen kestävään pakettiin, esim. pakettiin, jossa vastaanotit lähetyksen. Kirkas sisäpakkaus ei riitä. Riittämätön paketointi voi johtaa hyvityksen eväämiseen osin tai kokonaan. Emme hyvitä asiakkaan hankkimia pakkausmateriaaleja.

Asiakas vastaa palautuskuluista. Muista pyytää palautuksestasi kuitti. 

Terms and conditions - Åland

Place an order

All orders should be made via www.bigoliver.fi. All our prices include vat 24%. Vat will be excluded when an address is given at the checkout.

To accept your order, we need at least your name, address, and phone number. Please let us know your email address as well, this is how we communicate. When we send you your order, you'll get the tracking code via email. As you give us this information, we promise you not to give it to third parties unless it is necessary for your order somehow.

The delivery cost is 6,95 per package (<10kg). 

Please note that the customer is responsible for all customs/Post fees, taxes, and duties.

Track your order

Parcel tracking at https://www.posti.fi/yritysasi...

The parcel has to be collected in due time. If the customer fails to collect the parcel in time, the actual cost (minimum of 20 euros) of deliveries back and forth will be charged from the refund.

Returns

You can return any item within 14 days of receiving the original order. If you would like a different size or color, please return your original item in the original condition and place a new order through www.bigoliver.fi.

All items must be returned in the original condition, including possible tags and accessories. If the item has any fault (ie. hair, dirt, smell), we won't pay full or any refund due to value loss. Please ensure returns are carefully packaged. 

The customer is responsible for the cost of returning any items. Make sure you use a postal service that obtains proof of posting.


Terms & conditions - Estonia, Lithuania, and Latvia

All orders should be made via www.bigoliver.fi. All our prices include vat 24%.

To accept your order, we need at least your name, address, and phone number. Please let us know your email address as well, this is how we communicate. When we send you your order, you'll get the tracking code via email. As you give us this information, we promise you not to give it to third parties unless it is necessary for your order somehow.

Delivery cost 9,95€ (<10kg).

Track your order

Parcel tracking at https://www.posti.fi/yritysasi...

The parcel has to be collected in due time. If the customer fails to collect the parcel in time, the actual cost (minimum of 20 euros) of deliveries back and forth will be charged from the refund.

Returns

You can return any item within 14 days of receiving the original order. If you would like a different size or color, please return your original item in the original condition and place a new order through www.bigoliver.fi.

All items must be returned in the original condition, including possible tags and accessories. If the item has any fault (ie. hair, dirt, smell), we won't pay full or any refund due to value loss. Please ensure returns are carefully packaged. 

The customer is responsible for the cost of returning any items. Make sure you use a postal service that obtains proof of posting. If you wish to use our contract, please send an email to asiakaspalvelu@bigoliver.fi. The delivery cost (14,95€) will be reduced from the refund.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit