100 % suomalainen yritys - Suomen suurimmat miesten vaatteet jo vuodesta 2010

Valuutta: EUR

Toimitusehdot 2022


Toimitusehdot - Suomi

Nämä ehdot ovat voimassa 30.11.2022 klo 21:30 alkaen verkkokaupassamme www.bigoliver.fi (Y-tunnus 0975131-0) tehtyihin tilauksiin, joiden toimitusalueena on manner-Suomi (For other countries and Åland, please scroll down). 

Tilaaminen

Tarvittavat tiedot:

Sähköpostiosoite.

Saat tähän osoitteeseen tilausvahvistuksen, seurantatunnuksen ja laskun, mikäli valitsit sen maksutavaksi. Tilaukseen liittyvissä epäselvyyksissä olemme asiakkaaseen yhteydessä yksinomaan sähköpostitse. Tarkista tilausta tehdessäsi, että ilmoittamasi sähköpostiosoite on toimiva! Jos tilausvahvistusta ei kuulu, tarkista roskapostikansiosi. Mikäli vahvistusta ei löydy, olethan meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Nimi, osoite ja puhelinnumero.

Tarkista, että nimesi (etu- ja sukunimi), osoitteesi ja puhelinnumerosi vastaavat todellisuutta. Olet vastuussa ilmoittamistasi tiedoista ja tietojen oikeellisuus on edellytys sille, että tilaus saadaan toimitettua sinulle. Saapumisilmoitus tulee tekstiviestinä!


Mikäli tilaus-/maksuvaiheessa esiintyy ongelmia ja tilauksen teko keskeytyy, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Emme käsittele kesken jääneitä tilauksia, ellei asiakas erikseen toivo niin.

Lähetämme max. kaksi kokoa per tuote sovitukseen. Jos et ole varma sopivasta koosta, ole meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Maksaminen

Valittavissa ovat seuraavat tavat:

Verkkopankit, luottokortit ja mobiilimaksu, laskut/osamaksut OP, Walley ja Jousto: Maksunvälittäjänä Paytrail.

Klarna Lasku ja osamaksu.

Paypal: Luottokortit ja Paypal-tili. 

Lahjakortti: Voimassa 6kk lahjakortin ostohetkestä. Ei muuteta rahaksi.

Maksusitoumus: Hyväksymme kuntien ja Kelan myöntämät maksusitoumukset. Laskutuslisä 2,90€.

Lue lisää maksutavoista>>

Toimitus

Toimitusaika: Lähetämme tilauksen pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Kun tilaus lähetetään sinulle, saat seurantatunnuksen sähköpostiisi. Yleensä lähetys on asiakkaan noudettavissa lähetystä seuraavana arkipäivänä.

Toimituskulut:

Tilauksen arvo 0 - 49€ : PostNord noutopiste 4,99€ / Matkahuollon Lähelläpaketti 4,99€ / Postipaketti 4,99 €.

Tilauksen arvo yli 49€ : PostNord noutopiste 0€ / Matkahuollon Lähelläpaketti 0€ / Postipaketti 4,99 €.


Kotiinkuljetukset tilauksen arvosta riippumatta:

Matkahuolto jakelu asiakkaalle 9,99 €

Posti toimitus perille 10,99 €

Matkahuollon kotiinkuljetus 12,99

Postin kotiinkuljetus 13,99 €.


Palautus on ilmainen, jos tilauksen arvo palautuksen jälkeen on yli 49€ tai olet ennen palautusta tehnyt uuden yli 49 euron arvoisen tilauksen.

Palautus on maksullinen, jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet tai tilauksen arvo palautuksen jälkeen jää alle 49€. Palautuskulu on tällöin 4,99 euroa.

Jos tilauksen arvo palautuksen jälkeen on alle 49€, veloitamme myös toimituskulut ehtojemme mukaisesti. Maksullisten toimitustapojen osalta toimituskuluja ei hyvitetä.

Palautuskulut vähennetään maksettavasta hyvityksestä.

Noutopisteen valinta: Jos maksat Klarna-laskulla tai Klarna-osamaksulla, valitsemasi noutopisteen tulee sijaita max.10 km etäisyydellä asiakkaan osoitteesta. Ilmoita erillinen toimitusosoite, mikäli haluat paketin kauemmas. Jos erillistä toimitusosoitetta ei ole ilmoitettu, lähetys ohjautuu osoitteen perusteella lähimpään noutopisteeseen.

Noutopisteen muutos: Mikäli asiakas valitsee toimitustavaksi automaatin ja valittu automaatti on täynnä, rahtiliike siirtää paketin lähimpään toiseen toimipisteeseen/automaattiin. Pidämme oikeuden toimittaa poikkeustilanteissa lähiautomaatteihimme tilattuja paketteja suoraan automaattiin.

Emme muuta noutopistettä asiakkaan toiveesta jälkikäteen, mikäli tilaus on jo lähetetty tai maksettu laskulla/osamaksulla.

Lähetyksen noutaminen: Asiakkaan tulee noutaa paketti rahtiliikkeen noutoaikojen puitteissa. Jos asiakas jättää paketin noutamatta, hyvityksestä evätään 20 euroa edestakaisia lähetys-/palautuskuluja. Asiakkaan tulee voida esittää henkilöllisyytensä paketin noudon yhteydessä. 

Lähetysvaurio: Jos vastaanottamasi paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, reklamoi vahinko heti toimipisteessä, josta paketin vastaanotat. Ilmoita siitä lisäksi meille asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Useita tilauksia: Jos asiakas tekee useampia tilauksia samaan toimitusosoitteeseen peräjälkeen, yhdistämme nämä yleensä yhdeksi toimitukseksi. Emme hyvitä ylimääräisiä toimituskuluja.

Kotiinkuljetus ilman ennakkoilmoitusta: Posti Express (toimitus perille) / Matkahuolto Jakopaketti (jakelu asiakkaalle) on tarkoitettu ensisijaisesti yrityksille. Lähetys jaetaan osoitekortin toimitusosoitteeseen arkena kello 8-16 välillä ilman erillistä ilmoitusta.

Lähetys luovutetaan kuittausta vastaan ja nimitieto tallennetaan lähetyksen seurantatietoihin. Lähetys sisältää yhden jakeluyrityksen, jonka jälkeen paketti siirtyy lähimpään noutopisteeseen noudettavaksi.

Kotiinkuljetus ennakkoilmoituksella: Postin kotiinkuljetus / Matkahuolto Kotijakelu (kotiinkuljetus) jaetaan osoitekortin toimitusosoitteeseen. Jakeluajankohta sovitaan puhelimitse / tekstiviestillä. Asiakas vastaa ilmoittamansa numeron toimivuudesta.

Lähetys sisältää yhden jakeluyrityksen, jonka jälkeen paketti siirtyy lähimpään noutopisteeseen noudettavaksi.

Vaihtolokero: Saatavilla rajoitetusti/erikseen pyydettäessä, maksutapana maksunvälittäjä Paytrail tarjoamat maksupalvelut. Noutopiste Postin automaatti Kauppakeskus Karisma. Noutoaika 2 vrk, mukaanlukien jättöpäivä. Automaatin ollessa täysi toimitus siirretään enintään kerran/tilaus peruutetaan. Toimituksia ei toimiteta muualle Lahdessa.

Kun tilaus on noudettavissa, saat tekstiviestillä koodin, jolla voit noutaa lähetyksen. Lähetys tulee noutaa viimeistään seuraavana päivänä. Mikäli asiakas jättää tilauksen noutamatta, hyvityksestä vähennetään edestakaisia toimituskuluja 20 euroa.

Toimituskuluja ei hyvitetä, mikäli asiakas palauttaa tilauksen.

Jälkitoimitus, tilaus puutteet: Emme lähetä jälkitoimituksia. Jos tilaukselta puuttuu jotain, hyvitämme tuotteen asiakkaalle tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

Vaihdot ja palautukset

Voit palauttaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun vastaanotit tilauksen. Pyydä palautuksestasi kuitti! Ilman kuittia emme hyvitä kadonneita palautuksia.

Palautuskulut:

Palautus on ilmainen, jos tilauksen arvo palautuksen jälkeen on yli 49€ tai olet ennen palautusta tehnyt uuden yli 49 euron arvoisen tilauksen.

Palautus on maksullinen, jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet tai tilauksen arvo palautuksen jälkeen jää alle 49€. Palautuskulu on tällöin 4,99 euroa.

Jos tilauksen arvo palautuksen jälkeen on alle 49€, veloitamme myös toimituskulut ehtojemme mukaisesti.

Palautuskulut vähennetään maksettavasta hyvityksestä.

Kaikki tilaukset:Voit tehdä palautuksen Matkahuollon sopimustunnuksella 9543173 tai aktivointikoodilla, jonka saat asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Liimaa mahdollinen osoitetarra vanhan osoitekortin viivakoodin päälle.

Muut kuin Matkahuollon kautta toimitetut tilaukset: Liimaa tilauksesi mukana tullut osoitekortti vanhan osoitekortin päälle. Vie paketti rahdinkuljettajan toimipisteeseen tai toimipisteeseen, josta paketin noudit.

Palautus Postipakettina on sallittu vain, jos käytit tilatessasi Postin toimitustapaa!

Palautuslomake: Jotta tiedämme kenen palautuksesta on kyse, tulee palautuslomake olla palautuspaketissa mukana. Ilman palautuslomaketta palautusta ei voida käsitellä. Palautuslomakkeen asemesta voit käyttää vapaamuotoista kirjelmää, josta käy ilmi tilaajan nimi / tilausnumero.

Useita palautuksia: Kaikki palautettavat tuotteet tulee lähettää yhtenä pakettina (myös silloin jos palautat/vaihdat tuotteita useammasta tilauksesta samanaikaisesti). Ylimääräisten palautusten todelliset kustannukset vähennetään maksettavasta hyvityksestä täysimääräisenä. Mikäli hyvitys ei riitä kattamaan kuluja, laskutetaan ne asiakkaalta.

Hyvityksen eväys: Emme maksa täyttä hyvitystä karvaisista tai muuten likaisista palautuksista! Palautettavan tuotteen tulee olla moitteettomassa jälleenmyyntikunnossa!

Mikäli tuotteessa on esim. hajua, eritteitä (esim. hilse/hiki), karvoja tai se on erittäin ryppyinen, vähennämme hyvityksestä arvonalenemana 25-100% tuotteen arvosta. Alushousut / sukat hyvitetään vain jos pakkaus on avaamaton / tuote täysin virheetön.

Ethän irrota tuotelappuja, mikäli päätät vaihtaa/palauttaa tuotteen. Tulkitsemme, että tuote on otettu käyttöön, mikäli laput on irrotettu (arvonalenema 50-100%, alusvaatteilla ja sukilla 100%).

Huom! Pidätämme oikeuden olla vastaanottamatta muita kuin sopimustunnuksellamme / ehtojemme mukaisesti tehtyjä palautuksia.

Määräale-/pakettituotteet: Tuotteet tulee palauttaa/vaihtaa täysimääräisinä. Vajaista palautuksista hyvitetään normaalin kappalehinnan sekä määräalehinnan erotus. Vajaita pakkauksia ei hyvitetä. Vajaat määräale/pakettivaihdot käsitellään palautuksina.

Erikoiskampanjat: Kampanjahinnat ovat voimassa vain kampanja-ajan. Mikäli palautat alekampanjasta ostamasi tuotteen ja tilaat sen uudelleen toisessa koossa kampanjan jälkeen, tuotteesta veloitetaan tilaushetkellä voimassa oleva hinta.

Palautuksen pakkaus: Tuote tulee olla siististi pakattuna kuljetuksen kestävään pakettiin, esim. pakettiin, jossa vastaanotit lähetyksen. Tuotteen oma kirkas sisäpakkaus ei riitä.

Riittämätön paketointi voi johtaa hyvityksen eväämiseen osin tai kokonaan. Emme hyvitä asiakkaan hankkimia pakkausmateriaaleja.

Älä teippaa/niittaa kirkasta sisäpakkausta kiinni. Teippaus/niittaus hidastaa palautuksen käsittelyä merkittävästi.

Hyvitykset: Palautukset käsitellään ja hyvitetään pääsääntöisesti heti, kun ne saapuvat meille.

Hyvitykset maksetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilatessaan. Klarnalta saat päivitetyn laskun sähköpostiisi.

Mikäli käytit palautuksessa muuta kuin aiemmin mainittuja toimitustapoja tai palautit Matkahuollon kautta tilatun lähetyksen toisen toimijan kautta, todelliset toimituskulut vähennetään maksettavasta hyvityksestä. Todelliset toimituskulut poikkeavat veloittamistamme kuluista.

Mikäli tilauksesi arvo jää palautuksen jälkeen alle rahtivapausrajan, toimituskulut vähennetään hyvityksestä hinnastomme mukaisesti.

Noutamaton lähetys: Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus. Jos asiakas jättää lähetyksen noutamatta, vähennämme hyvityksestä edestakaisia lähetyskuluja 20€.

Reklamaatiot ja vahingoittuneet lähetykset

Lähetysvaurio: Jos vastaanottamasi paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, reklamoi vahinko heti toimipisteessä, josta paketin vastaanotat. Ilmoita siitä lisäksi meille asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Viallinen tuote: Mahdolliset tuotereklamaatiot tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Reklamaatio tulee tehdä heti, kun virhe on havaittu. Jos virheestä on mahdollista ottaa kuva tai kuvia, ne kannattaa liittää reklamaatioon asian käsittelyn nopeuttamiseksi.

Ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme ennen kuin lähetät reklamoitavia tuotetta takaisin meille!

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, hien tai muun eritteen aiheuttamia vahinkoja, normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värin päästöä, tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita, ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja, tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hiertäminen, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus) tai auki ratkottavia taskuja.

Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen asiassa, voi asiakas olla yhteydessä myös kuluttajaneuvontaan. Tämän jälkeen asia voidaan käsitellä kuluttajariitalautakunnassa. Asian voi jättää myös ODR:n ratkaistavaksi.

Muuta

Määräalehinnat ovat voimassa vain samalla kertaa tilattuihin tuotteisiin. Muut erikoiskampanjahinnat ovat voimassa vain määrätyn, kampanja-sivulla ilmoitetun, ajan.

Pidätämme oikeuden evätä asiakkaalta ilmaisen palautuksen, peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen osin tai kokonaan, ja sulkea asiakastilin ilman erillistä ilmoitusta. Yleensä evääminen on seurausta huomattavasta palautusmäärästä tai toistuvasta palautusehtojen huomiotta jättämisestä.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

Käsittelemme asiakastietoja luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille, ellei luovutus liity tilauksen toimittamiseen tai viranomaistoimintaan, kuten rikostutkinta.

Ylivoimainen este (Force majeure)

BigOliver.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy BigOliver.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta.


Toimitusehdot - Ahvenanmaa

Tilauksen tekeminen

Kaikki tilaukset tulee tehdä verkkokaupan www.bigoliver.fi kautta. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, joka poistuu kassalla, kun asiakas antaa osoitteensa.

Jotta voimme hyväksyä tilauksen, sinun tulee kertoa nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi. Olet vastuussa tietojen oikeellisuudesta. Kerrothan myös sähköpostiosoitteesi tilaus- ja toimitusvahvistusta varten. Emme luovuta näitä tietoja eteenpäin, ellei se ole tilauksesi kannalta välttämätöntä.

Toimituskulut 6,95 € alle 10kg paketeista.

Huomioithan, että sinulle tulee lisäkuluja, kun vastaanotat paketin. Lisäkulut ovat Tullin ja Postin tulli- ja käsittelymaksuja.

Lähetyksen seuranta

Voit seurata paketin kulkua osoitteessa https://www.posti.fi/yritysasi...

Muista noutaa paketti määräajassa. Palautuneesta paketista veloitetaan kaikki todelliset edestakaiset kustannukset. Veloitus tehdään maksettavasta hyvityksestä ja se on aina vähintään 20 euroa.

Palautukset

Voit palauttaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun vastaanotit paketin. Emme käsittele vaihtoja Manner-Suomen ulkopuolisissa lähetyksissä.

Palautettavan tuotteen tulee olla moitteettomassa jälleenmyyntikunnossa! Mikäli tuotteessa on esim. hajua, eritteitä (esim. hilse/hiki), karvoja tai se on erittäin ryppyinen, vähennämme hyvityksestä arvonalenemana 25-100% tuotteen arvosta. Ethän irrota hintalappua, mikäli päätät vaihtaa/palauttaa tuotteen.

Tuote tulee olla siististi pakattuna kuljetuksen kestävään pakettiin, esim. pakettiin, jossa vastaanotit lähetyksen. Kirkas tuotteen oma sisäpakkaus ei riitä. Riittämätön paketointi voi johtaa hyvityksen eväämiseen osin tai kokonaan. Emme hyvitä asiakkaan hankkimia pakkausmateriaaleja.

Asiakas vastaa palautuskuluista. Muista pyytää palautuksestasi kuitti.

Terms and conditions - Åland

Place an order

All orders should be made via www.bigoliver.fi. All our prices include vat 24%. Vat will be excluded when an address is given at the checkout.

To accept your order, we need at least your name, address, and phone number. Please let us know your email address as well, this is how we communicate. When we send you your order, you'll get the tracking code via email. As you give us this information, we promise you not to give it to third parties unless it is necessary for your order somehow.

The delivery cost is 6,95 EUR per package (<10kg).

Please note that the customer is responsible for all customs/Post fees, taxes, and duties.

Track your order

Parcel tracking at https://www.posti.fi/yritysasi...

The parcel has to be collected in due time. If the customer fails to collect the parcel in time, the actual cost (minimum of 20 euros) of deliveries back and forth will be charged from the refund.

Returns

You can return any item within 14 days of receiving the original order. If you would like a different size or color, please return your original item in the original condition and place a new order through www.bigoliver.fi.

All items must be returned in the original condition, including possible tags and accessories. If the item has any fault (ie. hair, dirt, smell), we won't pay full or any refund due to value loss. Please ensure returns are carefully packaged.

The customer is responsible for the cost of returning any items. Make sure you use a postal service that obtains proof of posting.

Terms & conditions - Estonia, Lithuania, and Latvia

All orders should be made via www.bigoliver.fi. All our prices include vat 24%.

To accept your order, we need at least your name, address, and phone number. Please let us know your email address as well, this is how we communicate. When we send you your order, you'll get the tracking code via email. As you give us this information, we promise you not to give it to third parties unless it is necessary for your order somehow.

Delivery cost 9,95€ (<10kg).

Track your order

Parcel tracking at https://www.posti.fi/yritysasi...

The parcel has to be collected in due time. If the customer fails to collect the parcel in time, the actual cost (minimum of 20 euros) of deliveries back and forth will be charged from the refund.

Returns

You can return any item within 14 days of receiving the original order. If you would like a different size or color, please return your original item in the original condition and place a new order through www.bigoliver.fi.

All items must be returned in the original condition, including possible tags and accessories. If the item has any fault (ie. hair, dirt, smell), we won't pay full or any refund due to value loss. Please ensure returns are carefully packaged.

The customer is responsible for the cost of returning any items. Make sure you use a postal service that obtains proof of posting. If you wish to use our contract, please send an email to asiakaspalvelu@bigoliver.fi. The delivery cost (14,95€) will be reduced from the refund.


Terms & conditions - Sweden

All orders should be made via www.bigoliver.fi. All our prices include vat 24%.

To accept your order, we need at least your name, address, and phone number. Please let us know your email address as well, this is how we communicate. When we send you your order, you'll get the tracking code via email. As you give us this information, we promise you not to give it to third parties unless it is necessary for your order somehow.

Delivery cost 8,99€ (<10kg).

Track your order

Parcel tracking at https://www.postnord.fi/sv/var...

The parcel has to be collected in due time. If the customer fails to collect the parcel in time, the actual cost (minimum of 20 euros) of deliveries back and forth will be charged from the refund.

Returns

You can return any item within 14 days of receiving the original order. If you would like a different size or color, please return your original item in the original condition and place a new order through www.bigoliver.fi.

All items must be returned in the original condition, including possible tags and accessories. If the item has any fault (ie. hair, dirt, smell), we won't pay full or any refund due to value loss. Please ensure returns are carefully packaged.

The customer is responsible for the cost of returning any items. Make sure you use a postal service that obtains proof of posting. If you wish to use our contract, use the return label you received with the order, place it over the original address label. The return cost (8,99€) will be reduced from the refund.

Terms & conditions - Spain

All orders should be made via www.bigoliver.fi. All our prices include vat 24%.

To accept your order, we need at least your name, address, and phone number. Please let us know your email address as well, this is how we communicate. When we send you your order, you'll get the tracking code via email. As you give us this information, we promise you not to give it to third parties unless it is necessary for your order somehow.

Delivery cost 24,99€ (<10kg).

Track your order

Parcel tracking at https://gls-group.eu/EU/en/par...

The parcel has to be collected in due time. If the customer fails to collect the parcel in time, the actual cost (minimum of 20 euros) of deliveries back and forth will be charged from the refund.

Returns

You can return any item within 14 days of receiving the original order. If you would like a different size or color, please return your original item in the original condition and place a new order through www.bigoliver.fi.

All items must be returned in the original condition, including possible tags and accessories. If the item has any fault (ie. hair, dirt, smell), we won't pay full or any refund due to value loss. Please ensure returns are carefully packaged.

The customer is responsible for the cost of returning any items. Make sure you use a postal service that obtains proof of posting. If you wish to use our contract, use the return label you received with the order, place it over the original address label. The return cost (24,99€) will be reduced from the refund.




Nopea toimitus 1-4pv

Toimitus 0€ yli 49€ tilauksiin Postnord noutopisteisiin ja Matkahuollon noutopisteisiin. Toimitus Postin noutopisteisiin 6,99 €

Turvalliset maksutavat

Kotimaiset verkkopankkimaksut, luottokortit, MobilePay, PayPal, edunvalvonnan ym. maksusitoumukset. Myös Klarna-lasku ja osamaksut sekä yrityksille, yhdistyksille ja kunnille verkkolaskutus.

14 päivän palautusoikeus

Helppo palautus valmiilla osoitekortilla. Maksuton palautus, kun pidät tuotteita yli 49 € arvosta. Muutoin palautuskulut 4,99 €. Lue lisää...

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita