Tilaus- ja toimitusehdot ennen 1.6.2018

Toimitusehdot

Voimassa 1.9.2017 alkaen. Päivitetty lahjakorttien osalta 12.12.2017, päivitetty pakettiautomaatin osalta 12.4.2018, tarkennettu palautusten osalta 8.5.2018.

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy JJ-Market Oy / BigOliver.fi y-tunnus 975131-0. Myymme uusia ja käyttämättömiä vaatteita sekä tekstiilejä asiakkaille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.bigoliver.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut, valittu toimitustapa sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistus saattaa ajautua myös sähköpostisi roskapostilaatikkoon. Mikäli et saa tilausvahvistusta antamaasi sähköpostiosoitteeseen, emme ole vastaanottaneet tilaustasi - Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluun.

Tilauksen toimittamiseksi tarvitsemme vähintään vastaanottajan nimen, puhelinnumeron ja osoitteen. Varmista, että tilauksen osoite on oikein. Paketin saavuttua asiakkaan Postiin/Matkahuoltoon, asiakas saa saapumisilmoituksen tekstiviestinä kännykkäänsä tilauksen yhteydessä ilmoitettuun puhelinnumeroon. Mikäli tilattujen tuotteiden suhteen on epäselvyyksiä tai puutteita, olemme asiakkaaseen yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Muihin tarkoituksiin emme käytä edellä mainittuja tietoja!

Tilauksen voi tarvittaessa tehdä myös sähköpostitse asiakaspalvelu@bigoliver.fi tai puhelimitse (Ma-To klo 12-15)
040 168 0555. Sähköposti- ja puhelintilauksissa on tärkeää mainita tilattavan tuotteen tuotenumero. Sähköposti- ja puhelintilauksissa maksutapoina ovat Klarna -lasku ja Klarna -tili.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Verkkopankit ja luottokortit, Paytrail

Yleisimmät verkkopankit

Luottokortit

MobilePay -mobiilimaksu

Paytrail-tili

Maksaminen tapahtuu Paytrail-sivuston kautta. Muista palata takaisin myyjän palveluun, jotta maksu kirjautuu saapuneeksi! Maksuissa BigOliver.fi toimii ainoastaan tuotteiden myyjänä, markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle. Kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail välille, jolloin Paytrail on myös maksunsaajana. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail, y-tunnus 2122839-7

Klarna lasku (Laskutusmaksu 0€)

Saat laskun tilaamiesi tuotteiden mukana. Maksuaika 14 vuorokautta. Klarna-lasku on mahdollista maksaa myös erissä. Maksun myöhästyessä laskuun lisätään 5€ muistutusmaksu ja 8% viivästyskorko.

Klarna tili (Tilinhoitomaksu 3,95/kk)

Saat tilaamiesi tuotteiden yhteydessä tilauserittelyn. Klarna lähettää laskun ja tilisopimuksen myöhemmin postitse. Kaikki eri verkkokaupoissa tehdyt ostokset yhdistetään yhdelle ja samalle kuukausilaskulle. Ostat nyt ja maksat seuraavan kuun lopussa.

Kuukausierä on 9€ tai vähintään 1/24 kokonaissummasta. 1000€:n ostoksen perustamismaksu on 6€. Tämän hetkinen vuosikorko 22%, jolloin esimerkkiostoksen todellinen vuosikorko on 34,64%. Ostoksen luottohinta on 1171€. Kuukausieriä on 12 kappaletta ja erät ovat 98€. Esimerkin mukainen ostos edellyttää, että kokonaissumma suoritetaan vuoden sisällä.

Klarna, Mahdolliset erikoiskampanjat

Tarkemmat ehdot kunkin erikoiskampanjan yhteydessä kohdassa ”maksutavat”.

Yleistä (Klarna):

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Henkilötietoja Klarna käyttää asiakasanalyysin tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuus arviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

Lisätietoja > https://klarna.com/fi

Lahjakortti

Lahjakortti on voimassa 6kk ostopäivästä. Lahjakorttia ei muuteta rahaksi. Lahjakortilla ostettuihin tuotteisiin sovelletaan muilta osin bigoliver.fi vaihto- ja palautusehtoja. Mahdollinen palautus hyvitetään lahjakortille. Palautus ei vaikuta kortin voimassaoloaikaan.

Toimitus

Toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 arkipäivää. Tilattavissa olevat tuotteet ovat heti saatavilla Lahden varastossamme ja ne lähtevät matkaan yleensä jo tilauspäivänä tai viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Tilaukset toimitetaan kerralla kaikkineen, mutta toisinaan jokin tuote saattaa päästä loppumaan virheellisen varastosaldon tms. vuoksi. Tällöin hyvitämme tuotteen asiakkaalle.

Kun tilaus tuotteineen on kerätty, pakattu ja lähetetty, saa asiakas lähetystunnuksen tilauksen yhteydessä ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen. Kun lähetys saapuu valittuun paikalliseen Postiin tai Matkahuoltoon, asiakas saa saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Asiakkaalla on vastuu noutaa paketti Postin ja Matkahuollon säilytysaikojen puitteissa, tarkistathan siis tilauksen yhteydessä, että antamasi puhelinnumero on oikea.

Toimitus on ilmainen yli 100€ arvoisiin tilauksiin, kun toimitustavaksi valitaan Matkahuollon Lähelläpaketti, Matkahuollon Bussipaketti, Postin pakettiautomaatti tai Postin Postipaketti. Muutoin toimituskulut ovat 4,90 € / tilaus. Mikäli tuotteita palautetaan ja tilauksen lopullinen arvo jää alle 100€, veloitamme toimituskulut. Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Kotiinkuljetus on 12,90 €/tilaus tilauksen arvosta riippumatta.

Lahjakortin postitus 3,90€ postitse, sähköpostin kautta 0€, tilauksen arvosta riippumatta.

Pidätämme oikeuden toimittaa tilauksen / vaihdon suoraan asiakkaan kotiin, mikäli tilaus on pieni ja täyttää Postin Pikkupaketin ehdot.

Vaihtaminen & Palauttaminen

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus (poislukien lahjakortit). Palautus on maksuton, kun se tehdään palautusehtojemme mukaisesti, kts. ehdot jäljempänä.

Pidätämme oikeuden evätä asiakkaalta ilmaisen palautuksen, peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen ja sulkea asiakastilin ilman erillistä ilmoitusta. Yleensä evääminen on seurausta huomattavasta palautusmäärästä, saman tuotteen useiden eri kokojen tilaamisesta tai toistuvasta palautusehtojen huomiotta jättämisestä.

Normaalihintaisen tuotteen voi myös vaihtaa saman tuotteen toiseen kokoon tai väriin lisäkuluitta kerran. Mikäli kertaalleen vaihdettu tuote palautetaan, veloitamme tämän palautuksesta 4,90 €, ja mikäli tilauksen lopullinen arvo jää palautuksen jälkeen alle 100€, veloitamme myös toimituskulut.

Alennushintaisilla tuotteilla on vain 14 päivän palautusoikeus. Jos haluat vaihtaa alennushintaisen tuotteen toiseen kokoon tai väriin, voit palauttaa aiemmin tilaamasi tuotteen ja tehdä verkkokaupassa kokonaan uuden tilauksen toisesta koosta.

Mikäli tilaajana on kunta tai yritys, vastaa tilaaja sekä vaihto- että palautuskustannuksista.

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus (Joulukuussa tehtyihin tilauksiin 30 vuorokautta). Asiakaspalautus on maksuton, kun se tehdään palautusehtojen mukaisesti. Palautus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Tuotteen kunnon tulee vastata samaa kuin jos se olisi sovitettu myymälän sovituskopissa. Esimerkiksi eläinten karvoja palautettavissa tuotteissa ei saa olla. Mikäli meillä on syytä epäillä, että tuotetta on käytetty, se ei ole enää myytävässä kunnossa tai se on likainen, emme ole velvollisia ottamaan sitä takaisin tai hyvittämään tuotteesta täyttä hintaa, vaan tällöin tuotteen hinnasta hyvitetään enintään 50%.

Huom! Alusvaatteet ja sukkahousut ovat hygieniatuotteita, joiden palautusta ei hyväksytä, mikäli pakkaus on avattu ja tuotetta sovitettu.

Tuotteet voi palauttaa samassa paketissa kuin ne vastaanotti (ulkopakkaus). Jos asiakas haluaa käyttää muuta pakkausmateriaalia, vastaa asiakas pakkauksen kustannuksista itse. Pakkauksen tulee suojata tuotteita asianmukaisesti. Pelkkä sisäpakkaus ei riitä. Sopimaton pakkaus saattaa johtaa hyvityksen eväämiseen osin tai kokonaan.

Yhden tilauksen palautettavat tuotteet tulee palauttaa yhdellä kertaa yhtenä (1) asiakaspalautuslähetyksenä. Mikäli asiakas tekee yhteen tilaukseen peräkkäisiä palautuksia, ylimääräiset toimituskulut veloitetaan asiakkaalta täysimääräisenä.

Liitä palautuksen yhteyteen palautuslomake tai vapaamuotoinen kirjelmä, josta käy ilmi vähintään tilausnumero ja tilaajan nimi. Kuluttajansuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta lähetystä (takaisin lähettäminen ilman lähetyksen avaamista) ei ole riittävä peruutusilmoitus, vaan palautuksen mukana tulee aina toimittaa palautuslomake tai vapaamuotoinen kirjelmä, josta käy vähintään ilmi tilaaja ja tilausnumero. Noutamattomana palautuneesta paketista veloitamme asiakkaalta 20€, joka sisältää lähetyksen pakkaus-, toimitus- ja palautuskulut. Mikäli sama asiakas jättää paketin noutamatta useammin kuin kerran, asiakkuus katkaistaan.

BigOliver.fillä on asiakaspalautussopimus sekä Postin että Matkahuollon kanssa. Asiakaspalautus tulee tehdä joko Postin tai Matkahuollon kautta asiakaspalvelusopimustamme hyödyntäen. Emme nouda tai vastaanota muilla tavoin tehtyjä palautuksia.

Kirjoita palautuspaketin päälle sekä palautusosoitteemme että palautustunnus.

Matkahuollon palautustunnus 9501192.

Postin palautustunnus on 616748.

Palautusosoite on:

BigOliver.fi

Asiakaspalautus

Lehmuksentie 192

15320 Lahti

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen paketissa mukana olleella lokerokoodilla. Sotke alkuperäinen osoitekortti, kirjoita päälle palautusosoite. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Muista pyytää kuitti palautuksesta!

Mikäli asiakkaan tekemä asiakaspalautus katoaa, korvaamme tuotteen hinnan vain kuittia vastaan. Korvausta kadonneesta lähetyksestä voidaan hakea kuljetusyhtiöltä (Posti tai Matkahuolto) vain kuittia vastaan.

Mikäli tilaajana on kunta tai yritys, vastaa tilaaja sekä vaihto- että palautuskustannuksista.

Rahanpalautus

Mahdollinen rahanpalautus tehdään asiakkaalle viipymättä, kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty.

Mikäli maksoit tilauksesi Klarnan kautta, voit vähentää palauttamasi tuotteen itse laskultasi. Klarna saa tiedon palautuksesta meiltä heti, kun palautus on saapunut varastollemme. Huomioithan, että mikäli tilauksen arvo jää palautuksen jälkeen alle 100€, veloitamme toimituskulut.

Mikäli maksoit tilauksesi Paytrailin kautta (verkkopankit, luottokortit, mobiilimaksu, Paytrail -tili), Paytrail pyytää sinulta tilinumeroa rahan palautusta varten, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Tarkkaile siis sähköpostiasi!

Noutamatta jätetyt paketit

Kuluttajansuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta lähetystä (takaisin lähettäminen ilman lähetyksen avaamista) ei ole riittävä peruutusilmoitus, vaan palautuksen mukana tulee aina toimittaa palautuslomake tai vapaamuotoinen kirjelmä, josta käy ilmi tilaaja ja tilausnumero. Noutamattomana palautuneesta paketista veloitetaan 20€, joka sisältää lähetyksen pakkaus-, toimitus- ja palautuskulut. Mikäli sama asiakas jättää paketin noutamatta useammin kuin kerran, asiakkuus katkaistaan.

Vahingoittunut paketti tai tuote

Mikäli toimituksessa vastaanotettu paketti oli vahingoittunut, tulee reklamaatio tehdä heti toimipaikassa, josta pakettia ollaan noutamassa.

Mikäli tuote on kadonnut, vioittunut tai väärä, tulee virheestä tehdä ilmoitus heti (kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta) BigOliver.fi asiakaspalveluun!

Reklamaatiot

Mahdolliset reklamaatiot suositellaan tehtäväksi osoitteeseen asiakaspalvelu@bigoliver.fi . Reklamaatio tulee tehdä heti, kun virhe on havaittu. Jos virheestä on mahdollista ottaa kuva tai kuvia, ne kannattaa liittää reklamaatioon asian käsittelyn nopeuttamiseksi. Reklamaatiotapauksissa ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme ennen kuin lähetät tuotetta takaisin meille.

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, hien tai muun eritteen aiheuttamia vahinkoja, normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värin päästöä, tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita, ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja, tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hiertäminen, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus).

Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen asiassa, voi asiakas olla yhteydessä myös kuluttajaneuvontaan. Tämän jälkeen asia voidaan käsitellä kuluttajariitalautakunnassa. Asian voi jättää myös ODR:n ratkaistavaksi.

Kunnat ja yritykset

Mikäli tilauksen tekee kunta tai yritys, vastaa tilaaja sekä vaihto- että palautuskustannuksista.

Ylivoimainen este (Force majeure)

BigOliver.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy BigOliver.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta BigOliver.fi toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Muuta

Asiakaspalautus hyväksytään peruuttamisilmoitukseksi sinällään eli emme edellytä erillistä ilmoitusta. Huomaa kuitenkin, että paketin noutamatta jättäminen ei käy peruutusilmoitukseksi ja veloitamme noutamattomista paketeista edestakaiset toimituskulut sekä pakkauskulut.

Mikäli tilaus-/maksuvaiheessa esiintyy ongelmia esimerkiksi asiakkaan nettiyhteyden kanssa ja tilauksen teko keskeytyy, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme. Emme käsittele kesken jääneitä tilauksia, ellei asiakas erikseen toivo niin.

Pidätämme oikeuden evätä asiakkaalta ilmaisen palautuksen, peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen ja sulkea asiakastilin ilman erillistä ilmoitusta. Yleensä evääminen on seurausta huomattavasta palautusmäärästä tai toistuvasta palautusehtojen huomiotta jättämisestä.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan tulee tutustua voimassa oleviin ehtoihin aina tilauksen tehdessään.

Käsittelemme asiakastietoja luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille.


Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä ehdot ovat voimassa 22.11.2018 13:00 alkaen verkkokaupassamme www.bigoliver.fi (Y-tunnus 0975131-0) tehtyihin tilauksiin, joiden toimitusmaa on Suomi.

Verkkokauppa myy uusia/käyttämättömiä vaatteita, joiden hinta sisältää arvonlisäveron 24%.


Tilaaminen

Tarkistathan tilausta tehdessäsi, että ilmoittamasi sähköpostiosoite on toimiva. Saat tähän osoitteeseen tilausvahvistuksen, kun olet tehnyt tilauksen onnistuneesti verkkokaupassamme.

Jos tilausvahvistusta ei kuulu, tarkista roskapostikansiosi. Mikäli vahvistusta ei löydy, olethan meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Saattoi käydä niin, ettei tilaus tullutkaan perille.

Kun tilaus on pakattu ja se lähetetään sinulle, saat toimitusvahvistukset/seurantatunnuksen sähköpostiisi. Jos tilauksessa oli jotain epäselvää, yhteydenottomme tulee sähköpostitse.

Tarkistathan, että myös nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi vastaavat todellisuutta. Olet vastuussa ilmoittamistasi tiedoista ja tietojen oikeellisuus on edellytys sille, että Posti saa tavarat toimitettua sinulle. Saapumisilmoitus tulee tekstiviestinä!

Minimitilaus on 20 euroa. Mikäli tilaus-/maksuvaiheessa esiintyy ongelmia esimerkiksi asiakkaan nettiyhteyden kanssa ja tilauksen teko keskeytyy, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme. Emme käsittele kesken jääneitä tilauksia, ellei asiakas erikseen toivo niin.

Tilatessaan asiakas sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.


Maksaminen

Verkkokaupassamme voi maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla, verkkopankissa, mobiilimaksulla sekä laskulla ja osamaksulla. Valittavissa ovat seuraavat tavat:

Paytrail: Verkkopankit ja luottokortit, MobilePay, Siirto. Lue lisää >>>

Paypal: Luottokortit ja Paypal-tili. Lue lisää >>>

Klarna Checkout: Verkkopankit, luottokortit, lasku ja osamaksu. Lue lisää >>>

Lahjakortti: Voimassa 6kk ostohetkestä. Ei muuteta rahaksi.


Toimitus

Lähetämme tilauksen 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Kun tilaus on pakattu ja se lähetetään sinulle, saat toimitusvahvistukset/seurantatunnuksen sähköpostiisi.

Emme lähetä jälkitoimituksia. Jos tilaukselta puuttuu jotain, hyvitämme tuotteen asiakkaalle tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

Asiakkaan tulee noutaa paketti Postin noutoaikojen puitteissa. Jos asiakas jättää paketin noutamatta, hyvityksestä evätään 20 euroa edestakaisia lähetys-/palautuskuluja.

Toimituskulut ovat 0 euroa, poislukien kotiinkuljetus 12,95.

Jos asiakas tekee useampia tilauksia samaan toimitusosoitteeseen peräjälkeen, yhdistämme nämä yleensä yhdeksi. Jos paketti on pieni, lähetämme sen asiakkaalle suoraan kotiin Postin pienpakettina.


Vaihdot ja palautukset

Voit palauttaa/vaihtaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden (1.12.-20.12. välisenä aikana tehtyihin tilauksiin 30vrk) kuluessa siitä, kun vastaanotit tilauksen. 

Palautus tulee tehdä Postitse sopimustunnuksellamme 651754 tai lokerokoodilla, jolla vastaanotit tilauksesi.

Tilauksen mukana tullut palautuslomake tulee olla palautuspaketissa täytettynä. Kaikki palautettavat tuotteet tulee lähettää yhtenä pakettina.

Palautusosoite on: BigOliver, Lehmuksentie 192, 15320 Lahti.

Sotke vanha osoitekortti huolella ja pyydä palautuksestasi kuitti! Ilman kuittia emme hyvitä kadonneita palautuksia.

Palautettavan tuotteen tulee olla moitteettomassa jälleenmyyntikunnossa! Mikäli tuotteessa on esim. hajua, eritteitä (esim. hilse/hiki), karvoja tai se on erittäin ryppyinen, vähennämme hyvityksestä arvonalenemana 25-100% tuotteen arvosta. Ethän irrota hintalappua, mikäli päätät vaihtaa/palauttaa tuotteen.

Tuote tulee olla siististi pakattuna kuljetuksen kestävään pakettiin, esim. pakettiin, jossa vastaanotit lähetyksen. Kirkas sisäpakkaus ei riitä. Riittämätön paketointi voi johtaa hyvityksen eväämiseen osin tai kokonaan. Emme hyvitä asiakkaan hankkimia pakkausmateriaaleja.

Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskuluja 3,95 €. Jos pidät osan tuotteista, palautus on ilmainen!

Jos vaihdat tuotteet muihin saman arvoisiin tuotteisiin, toiseen kokoon tai väriin, vaihto on ilmainen. Varmistathan vaihtotuotteen saatavuuden etukäteen asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Tuotteita on rajoitetusti, emmekä näin ollen voi taata tietyn tuotteen saatavuutta, ellei asiasta ole sovittu erikseen. 

Mikäli tilasit alunperin samaa tuotetta useamman koon, lähetämme vaihdossa enintään yhden uuden koon uudelleen sovitukseen. Jos palautat vaihtamiasi tuotteita, vähennämme hyvityksestä palautuskuluja 3,95 €.

Jos on kiire saada uutta tilalle, kannattaa tehdä kokonaan uusi tilaus. Palautukset käsitellään ja hyvitetään heti, kun ne saapuvat meille.

Hyvitykset maksetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilatessaan. Klarnalta saat päivitetyn laskun sähköpostiisi.

Kotiinkuljetuksen toimituskuluja ei hyvitetä ja vaihdot lähetetään tavallisena Postipakettina.


Reklamaatiot ja vahingoittuneet lähetykset

Jos vastaanottamasi paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, reklamoi vahinko heti toimipisteessä, josta paketin vastaanotat. Ilmoita siitä lisäksi meille asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Mahdolliset tuotereklamaatiot suositellaan tehtäväksi osoitteeseen asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Reklamaatio tulee tehdä heti, kun virhe on havaittu. Jos virheestä on mahdollista ottaa kuva tai kuvia, ne kannattaa liittää reklamaatioon asian käsittelyn nopeuttamiseksi.

Reklamaatiotapauksissa ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme ennen kuin lähetät tuotetta takaisin meille!

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, hien tai muun eritteen aiheuttamia vahinkoja, normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värin päästöä, tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita, ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja, tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hiertäminen, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus).

Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen asiassa, voi asiakas olla yhteydessä myös kuluttajaneuvontaan. Tämän jälkeen asia voidaan käsitellä kuluttajariitalautakunnassa. Asian voi jättää myös ODR:n ratkaistavaksi.


Muuta

Pidätämme oikeuden evätä asiakkaalta ilmaisen palautuksen, peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen ja sulkea asiakastilin ilman erillistä ilmoitusta. Yleensä evääminen on seurausta huomattavasta palautusmäärästä tai toistuvasta palautusehtojen huomiotta jättämisestä.

Lähetämme max. kaksi kokoa per tuote sovitukseen. Jos et ole varma sopivasta koosta, ole meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

Käsittelemme asiakastietoja luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille.


Ylivoimainen este (Force majeure)

BigOliver.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy BigOliver.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta


Info

Jätä viesti, vastaamme 1-2 arkipäivän kuluessa.

Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.



Laskutus / Klarna

Puh. 09-425 99 771
(Ma-Pe klo 9-18)

Ota yhteyttä

Soita meille (ma-to klo 12-15): 040 168 0555
Lähetä sähköpostia: asiakaspalvelu@bigoliver.fi


BigOliver.fi / JJ-Market Oy
Keskikankaantie 26
15860 Hollola
Suomi
www.bigoliver.fi
Y-tunnus 0975131-0


Myymälä:

Lahden keskustan myymälä on suljettu tammikuussa 2018.


Olemme Yrittäjät -jäsenyritys


Maksutavat

Maksutapa valitaan verkkokaupan kassalla.

Maksutavat verkkokaupassa:

  • Kotimaiset verkkopankit
  • Maksu- ja luottokortit
  • MobilePay -mobiilimaksu
  • Siirto
  • Klarna Checkout (Klarna lasku, erämaksu, verkkomaksut, luottokortit)
  • PayPal

Paytrail

- Verkkopankit, kortit, siirto ja MobilePay

  • Kotimaiset verkkopankit
  • Maksukortit, luottokortit
  • Siirto
  • MobilePay -mobiilimaksu
  • Paytrail-tili


Maksaminen tapahtuu Paytrail sivuston kautta. Muista palata takaisin myyjän palveluun, jotta maksu kirjautuu saapuneeksi.

Korttimaksuissa maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. 

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. 

Kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail välille, jolloin Paytrail on myös maksunsaajana. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun BigOliver.fi -kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Myyjän eli BigOliver.fi:n vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä BigOliver.fi asiakaspalveluun.  

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com



PayPal


Voit maksaa oman PayPal-tilisi saldosta tai käyttämällä yleisimpiä luottokortteja. Maksaminen luottokortilla ei vaadi rekisteröitymistä PayPalin asiakkaaksi.

  • Maksu PayPal tililtä
  • Visa, Visa Electron
  • MasterCard
  • American Express

Lisätietoja https://www.paypal.com/fi/weba...



Klarna Checkout


Klarna Checkoutilla voit maksaa verkkopankilla, pankki- tai luottokortilla, laskulla tai erämaksuna.

Alla lisätietoja Klarnan laskutus ja osamaksu vaihtoehdoista.

Osta nyt, maksa myöhemmin

Klarna-laskun ehdot

Kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun, asiointisi on turvallista ja helppoa.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
  • Maksuaika on 14 vuorokautta
  • Sinun ei tarvitse antaa maksukorttitietoja
  • Voit tarkastella laskua osoitteessa klarna.fi
  • Voit maksaa erissä*

Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Huomaathan, että palautusoikeus ei koske kaikkia tuotteita ja palveluja, kuten esimerkiksi lentomatkoja, tiettynä ajankohtana tarjottavia vapaa-ajanpalveluja tai vaatimustesi mukaan valmistettuja tai muunneltuja tavaroita.

Elinkeinonharjoittajalle maksuaika on 30 päivää laskun päiväyksestä, jos kassalla näin ilmoitetaan.

Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle, ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 0 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 €. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Luottokelpoisuuden arviointi

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta.

Henkilötietojen käsitteleminen

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietosuojaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

* Erämaksumahdollisuus koskee tällä hetkellä vain kuluttaja-asiakkaita. 

Mikäli sinulla on kysymyksiä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 09-425 99 771. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-18.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja sovelletaan kaikkiin Klarnan kertaluottoihin.

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä 


Pilko maksut

Aloitusmaksu 0 €, käsittelymaksu 0 €/kk, lainakorko 19,90%. Esimerkki: Kokonaissumma 42,85 € ostokselle 12 kuukauden takaisinmaksuajalla ja 21,81% todellisella vuosikorolla on 47,61 €.

Tästä löydät kertaluottosopimusta koskevat ehdot, Klarnan yleiset luottosopimusehdot sekä vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.


 

Mahdolliset hyvitykset ja palautukset maksetaan asiakkaan käyttämän maksupalvelun välityksellä.

Toimitustavat

Toimitustapa valitaan verkkokaupan kassalla.

Toimitamme tuotteita Suomeen seuraavilla tavoilla:

  • Nouto Postin Pakettiautomaatista 0€
  • Nouto Postista 0€
  • Postin kotiinkuljetus 12,90€


PostiMatkahuolto


Yleistä toimituksista ja palautuksista

Toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 arkipäivää. Kaikki tilattavissa olevat tuotteet ovat saatavilla heti Lahden varastossamme ja ne lähtevät matkaan yleensä jo tilauspäivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Tilaukset toimitetaan kerralla kaikkineen, mutta toisinaan jokin tuote saattaa päästä loppumaan virheellisen varastosaldon tms. vuoksi. Tällöin hyvitämme tuotteen asiakkaalle.

Lähetystunnus lähetetään asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Kun paketti saapuu valittuun paikalliseen Postiin, asiakas saa saapumisilmoituksen tekstiviestinä.

Lue tarkemmat toimitusehtomme.

Vaihto on maksuton, kun se tehdään palautusehtojemme mukaisesti. Alkuperäisen tilauksen tuotteet voi vaihtaa lisäkuluitta toiseen kokoon, väriin tai tuotteeseen. 

Lue tarkemmat palautusehtomme.


Tietoa toimitustavoista

Nouto Postin Pakettiautomaatista

Nouda tilauksesi valitsemastasi automaatista. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa automaatista silloin kun se itselle parhaiten sopii. Lähin automaatti voi olla omassa taloyhtiössäsi.

Voit palauttaa pakettiautomaatista noutamasi paketin 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa Pakettiautomaattiin samalla koodilla, kuin millä olet sen noutanut. Voit myös palauttaa lähetyksen mihin tahansa Postiin. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€. 

Nouto Postista

Paketti ohjautuu asiakkaan lähipostiin. Lähetystä kannattaa seurata lähetystunnuksella. Posti ilmoittaa paketin saapumisesta sähköisesti. Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.

Me lähetämme paketin heti, mutta Posti kuljettaa sitä yleensä noin 1-3 arkipäivää.

Asiakaspalautus tulee tehdä samanlaisena postipakettina kuin tuotteet vastaanotitkin. Muita versioita emme ota vastaan. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme! Noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€.

Postin kotiinkuljetus

Toimitus suoraan kotiovellesi! Posti sopii asiakkaan kanssa toimitusajankohdan Manner-Suomen alueella. Lähetykset toimitetaan perille arkisin klo 14 tai klo 17 mennessä (suuremmissa kaupungeissa mahd. klo 21 asti). Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.

Me lähetämme paketin heti, mutta Posti kuljettaa sitä yleensä noin 1-3 arkipäivää.

Asiakaspalautus tulee tehdä postin asiakaspalautuksena postin toimipisteessä. Muita versioita emme ota vastaan. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme! Vastaanottamatta jätetyistä / noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€, toimituskuluja ei hyvitetä.  Vaihto on ilmainen, mutta se lähetetään tavallisena postipakettina.

Nouto myyjän toimipisteestä

Toistaiseksi poissa käytöstä.