Ilmainen vaihto!

Puhelinasiakaspalvelu kiinni 31.1.

Puhelinasiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettu keskiviikkona 31.1. Kiireellisissä asioissa laitathan sähköpostia asiakaspalvelu@bigoliver.fi niin vastaamme 1-2 arkipäivän kuluessa.

Puhelinasiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettu keskiviikkona 31.1.
Kiireellisissä asioissa laitathan sähköpostia asiakaspalvelu@bigoliver.fi niin vastaamme 1-2 arkipäivän kuluessa.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä ehdot ovat voimassa 22.11.2018 13:00 alkaen verkkokaupassamme www.bigoliver.fi (Y-tunnus 0975131-0) tehtyihin tilauksiin, joiden toimitusmaa on Suomi.

Verkkokauppa myy uusia/käyttämättömiä vaatteita, joiden hinta sisältää arvonlisäveron 24%.


Tilaaminen

Tarkistathan tilausta tehdessäsi, että ilmoittamasi sähköpostiosoite on toimiva. Saat tähän osoitteeseen tilausvahvistuksen, kun olet tehnyt tilauksen onnistuneesti verkkokaupassamme.

Jos tilausvahvistusta ei kuulu, tarkista roskapostikansiosi. Mikäli vahvistusta ei löydy, olethan meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Saattoi käydä niin, ettei tilaus tullutkaan perille.

Kun tilaus on pakattu ja se lähetetään sinulle, saat toimitusvahvistukset/seurantatunnuksen sähköpostiisi. Jos tilauksessa oli jotain epäselvää, yhteydenottomme tulee sähköpostitse.

Tarkistathan, että myös nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi vastaavat todellisuutta. Olet vastuussa ilmoittamistasi tiedoista ja tietojen oikeellisuus on edellytys sille, että Posti saa tavarat toimitettua sinulle. Saapumisilmoitus tulee tekstiviestinä!

Minimitilaus on 20 euroa. Mikäli tilaus-/maksuvaiheessa esiintyy ongelmia esimerkiksi asiakkaan nettiyhteyden kanssa ja tilauksen teko keskeytyy, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme. Emme käsittele kesken jääneitä tilauksia, ellei asiakas erikseen toivo niin.

Tilatessaan asiakas sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.


Maksaminen

Verkkokaupassamme voi maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla, verkkopankissa, mobiilimaksulla sekä laskulla ja osamaksulla. Valittavissa ovat seuraavat tavat:

Paytrail: Verkkopankit ja luottokortit, MobilePay, Siirto. Lue lisää >>>

Paypal: Luottokortit ja Paypal-tili. Lue lisää >>>

Klarna Checkout: Verkkopankit, luottokortit, lasku ja osamaksu. Lue lisää >>>

Lahjakortti: Voimassa 6kk ostohetkestä. Ei muuteta rahaksi.


Toimitus

Lähetämme tilauksen 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Kun tilaus on pakattu ja se lähetetään sinulle, saat toimitusvahvistukset/seurantatunnuksen sähköpostiisi.

Emme lähetä jälkitoimituksia. Jos tilaukselta puuttuu jotain, hyvitämme tuotteen asiakkaalle tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

Asiakkaan tulee noutaa paketti Postin noutoaikojen puitteissa. Jos asiakas jättää paketin noutamatta, hyvityksestä evätään 20 euroa edestakaisia lähetys-/palautuskuluja.

Toimituskulut ovat 0 euroa, poislukien kotiinkuljetus 12,95.

Jos asiakas tekee useampia tilauksia samaan toimitusosoitteeseen peräjälkeen, yhdistämme nämä yleensä yhdeksi. Jos paketti on pieni, lähetämme sen asiakkaalle suoraan kotiin Postin pienpakettina.


Vaihdot ja palautukset

Voit palauttaa/vaihtaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden (1.12.-20.12. välisenä aikana tehtyihin tilauksiin 30vrk) kuluessa siitä, kun vastaanotit tilauksen. 

Palautus tulee tehdä Postitse sopimustunnuksellamme 651754 tai lokerokoodilla, jolla vastaanotit tilauksesi.

Tilauksen mukana tullut palautuslomake tulee olla palautuspaketissa täytettynä. Kaikki palautettavat tuotteet tulee lähettää yhtenä pakettina.

Palautusosoite on: BigOliver, Lehmuksentie 192, 15320 Lahti.

Sotke vanha osoitekortti huolella ja pyydä palautuksestasi kuitti! Ilman kuittia emme hyvitä kadonneita palautuksia.

Palautettavan tuotteen tulee olla moitteettomassa jälleenmyyntikunnossa! Mikäli tuotteessa on esim. hajua, eritteitä (esim. hilse/hiki), karvoja tai se on erittäin ryppyinen, vähennämme hyvityksestä arvonalenemana 25-100% tuotteen arvosta. Ethän irrota hintalappua, mikäli päätät vaihtaa/palauttaa tuotteen.

Tuote tulee olla siististi pakattuna kuljetuksen kestävään pakettiin, esim. pakettiin, jossa vastaanotit lähetyksen. Kirkas sisäpakkaus ei riitä. Riittämätön paketointi voi johtaa hyvityksen eväämiseen osin tai kokonaan. Emme hyvitä asiakkaan hankkimia pakkausmateriaaleja.

Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskuluja 3,95 €. Jos pidät osan tuotteista, palautus on ilmainen!

Jos vaihdat tuotteet muihin saman arvoisiin tuotteisiin, toiseen kokoon tai väriin, vaihto on ilmainen. Varmistathan vaihtotuotteen saatavuuden etukäteen asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Tuotteita on rajoitetusti, emmekä näin ollen voi taata tietyn tuotteen saatavuutta, ellei asiasta ole sovittu erikseen. 

Mikäli tilasit alunperin samaa tuotetta useamman koon, lähetämme vaihdossa enintään yhden uuden koon uudelleen sovitukseen. Jos palautat vaihtamiasi tuotteita, vähennämme hyvityksestä palautuskuluja 3,95 €.

Jos on kiire saada uutta tilalle, kannattaa tehdä kokonaan uusi tilaus. Palautukset käsitellään ja hyvitetään heti, kun ne saapuvat meille.

Hyvitykset maksetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilatessaan. Klarnalta saat päivitetyn laskun sähköpostiisi.

Kotiinkuljetuksen toimituskuluja ei hyvitetä ja vaihdot lähetetään tavallisena Postipakettina.


Reklamaatiot ja vahingoittuneet lähetykset

Jos vastaanottamasi paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, reklamoi vahinko heti toimipisteessä, josta paketin vastaanotat. Ilmoita siitä lisäksi meille asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Mahdolliset tuotereklamaatiot suositellaan tehtäväksi osoitteeseen asiakaspalvelu@bigoliver.fi. Reklamaatio tulee tehdä heti, kun virhe on havaittu. Jos virheestä on mahdollista ottaa kuva tai kuvia, ne kannattaa liittää reklamaatioon asian käsittelyn nopeuttamiseksi.

Reklamaatiotapauksissa ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme ennen kuin lähetät tuotetta takaisin meille!

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, hien tai muun eritteen aiheuttamia vahinkoja, normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värin päästöä, tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita, ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja, tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hiertäminen, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus).

Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen asiassa, voi asiakas olla yhteydessä myös kuluttajaneuvontaan. Tämän jälkeen asia voidaan käsitellä kuluttajariitalautakunnassa. Asian voi jättää myös ODR:n ratkaistavaksi.


Muuta

Pidätämme oikeuden evätä asiakkaalta ilmaisen palautuksen, peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen ja sulkea asiakastilin ilman erillistä ilmoitusta. Yleensä evääminen on seurausta huomattavasta palautusmäärästä tai toistuvasta palautusehtojen huomiotta jättämisestä.

Lähetämme max. kaksi kokoa per tuote sovitukseen. Jos et ole varma sopivasta koosta, ole meihin yhteydessä asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

Käsittelemme asiakastietoja luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille.


Ylivoimainen este (Force majeure)

BigOliver.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy BigOliver.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta


Info

Jätä viesti, vastaamme 1-2 arkipäivän kuluessa.

Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.



Laskutus / Klarna

Puh. 09-425 99 771
(Ma-Pe klo 9-18)

Ota yhteyttä

Soita meille (ma-to klo 12-15): 040 168 0555
Lähetä sähköpostia: asiakaspalvelu@bigoliver.fi


BigOliver.fi / JJ-Market Oy
Keskikankaantie 26
15860 Hollola
Suomi
www.bigoliver.fi
Y-tunnus 0975131-0


Myymälä:

Lahden keskustan myymälä on suljettu tammikuussa 2018.


Olemme Yrittäjät -jäsenyritys


Maksutavat

Maksutapa valitaan verkkokaupan kassalla.

Maksutavat verkkokaupassa:

  • Kotimaiset verkkopankit
  • Maksu- ja luottokortit
  • MobilePay -mobiilimaksu
  • Siirto
  • Klarna Checkout (Klarna lasku, erämaksu, verkkomaksut, luottokortit)
  • PayPal

Paytrail

- Verkkopankit, kortit, siirto ja MobilePay

  • Kotimaiset verkkopankit
  • Maksukortit, luottokortit
  • Siirto
  • MobilePay -mobiilimaksu
  • Paytrail-tili


Maksaminen tapahtuu Paytrail sivuston kautta. Muista palata takaisin myyjän palveluun, jotta maksu kirjautuu saapuneeksi.

Korttimaksuissa maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. 

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. 

Kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail välille, jolloin Paytrail on myös maksunsaajana. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun BigOliver.fi -kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Myyjän eli BigOliver.fi:n vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä BigOliver.fi asiakaspalveluun.  

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com



PayPal


Voit maksaa oman PayPal-tilisi saldosta tai käyttämällä yleisimpiä luottokortteja. Maksaminen luottokortilla ei vaadi rekisteröitymistä PayPalin asiakkaaksi.

  • Maksu PayPal tililtä
  • Visa, Visa Electron
  • MasterCard
  • American Express

Lisätietoja https://www.paypal.com/fi/weba...



Klarna Checkout


Klarna Checkoutilla voit maksaa verkkopankilla, pankki- tai luottokortilla, laskulla tai erämaksuna.

Alla lisätietoja Klarnan laskutus ja osamaksu vaihtoehdoista.

Osta nyt, maksa myöhemmin

Klarna-laskun ehdot

Kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun, asiointisi on turvallista ja helppoa.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
  • Maksuaika on 14 vuorokautta
  • Sinun ei tarvitse antaa maksukorttitietoja
  • Voit tarkastella laskua osoitteessa klarna.fi
  • Voit maksaa erissä*

Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Huomaathan, että palautusoikeus ei koske kaikkia tuotteita ja palveluja, kuten esimerkiksi lentomatkoja, tiettynä ajankohtana tarjottavia vapaa-ajanpalveluja tai vaatimustesi mukaan valmistettuja tai muunneltuja tavaroita.

Elinkeinonharjoittajalle maksuaika on 30 päivää laskun päiväyksestä, jos kassalla näin ilmoitetaan.

Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle, ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 0 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 €. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Luottokelpoisuuden arviointi

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta.

Henkilötietojen käsitteleminen

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietosuojaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

* Erämaksumahdollisuus koskee tällä hetkellä vain kuluttaja-asiakkaita. 

Mikäli sinulla on kysymyksiä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 09-425 99 771. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-18.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja sovelletaan kaikkiin Klarnan kertaluottoihin.

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä 


Pilko maksut

Aloitusmaksu 0 €, käsittelymaksu 0 €/kk, lainakorko 19,90%. Esimerkki: Kokonaissumma 42,85 € ostokselle 12 kuukauden takaisinmaksuajalla ja 21,81% todellisella vuosikorolla on 47,61 €.

Tästä löydät kertaluottosopimusta koskevat ehdot, Klarnan yleiset luottosopimusehdot sekä vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.


 

Mahdolliset hyvitykset ja palautukset maksetaan asiakkaan käyttämän maksupalvelun välityksellä.

Toimitustavat

Toimitustapa valitaan verkkokaupan kassalla.

Toimitamme tuotteita Suomeen seuraavilla tavoilla:

  • Nouto Postin Pakettiautomaatista 0€
  • Nouto Postista 0€
  • Postin kotiinkuljetus 12,90€


PostiMatkahuolto


Yleistä toimituksista ja palautuksista

Toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 arkipäivää. Kaikki tilattavissa olevat tuotteet ovat saatavilla heti Lahden varastossamme ja ne lähtevät matkaan yleensä jo tilauspäivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Tilaukset toimitetaan kerralla kaikkineen, mutta toisinaan jokin tuote saattaa päästä loppumaan virheellisen varastosaldon tms. vuoksi. Tällöin hyvitämme tuotteen asiakkaalle.

Lähetystunnus lähetetään asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Kun paketti saapuu valittuun paikalliseen Postiin, asiakas saa saapumisilmoituksen tekstiviestinä.

Lue tarkemmat toimitusehtomme.

Vaihto on maksuton, kun se tehdään palautusehtojemme mukaisesti. Alkuperäisen tilauksen tuotteet voi vaihtaa lisäkuluitta toiseen kokoon, väriin tai tuotteeseen. 

Lue tarkemmat palautusehtomme.


Tietoa toimitustavoista

Nouto Postin Pakettiautomaatista

Nouda tilauksesi valitsemastasi automaatista. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa automaatista silloin kun se itselle parhaiten sopii. Lähin automaatti voi olla omassa taloyhtiössäsi.

Voit palauttaa pakettiautomaatista noutamasi paketin 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa Pakettiautomaattiin samalla koodilla, kuin millä olet sen noutanut. Voit myös palauttaa lähetyksen mihin tahansa Postiin. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€. 

Nouto Postista

Paketti ohjautuu asiakkaan lähipostiin. Lähetystä kannattaa seurata lähetystunnuksella. Posti ilmoittaa paketin saapumisesta sähköisesti. Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.

Me lähetämme paketin heti, mutta Posti kuljettaa sitä yleensä noin 1-3 arkipäivää.

Asiakaspalautus tulee tehdä samanlaisena postipakettina kuin tuotteet vastaanotitkin. Muita versioita emme ota vastaan. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme! Noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€.

Postin kotiinkuljetus

Toimitus suoraan kotiovellesi! Posti sopii asiakkaan kanssa toimitusajankohdan Manner-Suomen alueella. Lähetykset toimitetaan perille arkisin klo 14 tai klo 17 mennessä (suuremmissa kaupungeissa mahd. klo 21 asti). Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.

Me lähetämme paketin heti, mutta Posti kuljettaa sitä yleensä noin 1-3 arkipäivää.

Asiakaspalautus tulee tehdä postin asiakaspalautuksena postin toimipisteessä. Muita versioita emme ota vastaan. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme! Vastaanottamatta jätetyistä / noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€, toimituskuluja ei hyvitetä.  Vaihto on ilmainen, mutta se lähetetään tavallisena postipakettina.

Nouto myyjän toimipisteestä

Toistaiseksi poissa käytöstä.